ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Μάρα Καλλέργη – Δημοσιογράφος

Κάθε χρόνο η δημοφιλής βρετανική shopping πλατφόρμα Lyst δίνει στη δημοσιότητα τη λίστα “The Year in Fashion”, στην οποία έχει συγκεντρώσει trends, brands, celebrities, αντικείμενα και συνεργασίες που είχαν τη μεγαλύτερη απήχηση και διαμόρφωσαν τη μόδα της χρονιάς. Τα συμπεράσματα και τα ποσοστά που συνοδεύουν το report του Lyst προκύπτουν από την επεξεργασία δεδομένων από τις αναζητήσεις, τις αγορές και τα metrics στα social media του σάιτ.

Top 10 Celeb Influencers

Για να εστιάσουμε στο κομμάτι που αφορά τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες όσο αφορά τη μόδα και το στιλ, για τη φετινή χρονιά στη κορυφή του top 10 βρίσκεται ο Harry Styles. Όπως αναφέρει στο report του το Lyst, “24ώρες μετά την κυκλοφορία του video για το “Golden” οι αναζητήσεις σε μπλε και τυρκουάζ blazers αυξήθηκαν κατά 52% στο lyst”, ενώ η εμφάνισή του με τη JW Αnderson ζακέτα έγινε η αφορμή για το viral challenge στο TikTok #HarryStylesCardigan και απογείωσε τις αναζητήσεις για πλεκτά στο 166% την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου”.

 

 

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Beyoncé που 48ώρες μετά την κυκλοφορία του “Black Is King”, όπου εμφανίστηκε με τους χορευτές της να φοράει bodysuits της Marine Serre, έγινε η αφορμή για να αυξηθούν κατά  426% οι αναζητήσεις για το brand με της γαλλίδας σχεδιάστρια, με σύμβολο το μισοφέγγαρο, ενώ μέσα στις επόμενες μέρες πάνω από 3.000 καταναλωτές αναζήτησαν “μπλούζα με μισοφέγγαρο” στην πλατφόρμα.

 

Ανάμεσα στους celebrities που συμπληρώνουν τη λίστα των “Power Dressers” του 2020 βρίσκονται ακόμα: ο Kim Namjoon, leader του συγκροτήματος της Κ- pop BTS, που απογείωσε τις αναζητήσεις για κομμάτια Gucci, η Alexandria Ocasio-Cortez που με τον viral λόγο για το σεξισμό, τον Ιούλιο, έφερε την εμφάνισή της με κόκκινο κοστούμι στις τοπ αναζητήσεις το μήνα, ο Travis Scott που με την ανακοίνωση της συνεργασίας του με τη Nike έφερε τα αθλητικά στο επίκεντρο των searches, o πρωτοεμφανιζόμενος ηθοποιός Paul Mescal που τα σορτσάκια που φορούσε το καλοκαίρι απογείωσαν τις αναζητήσεις στην πλατφόρμα για “ανδρικά σορτς”, η Lizzo που η εμφάνιση της στο show Savage X Fenty Vol.2 έφτασε τις αναζητήσεις για μπλε lingerie στο 96%, η TikToker Charli d’ Amelio που μετά την εμφάνιση της στο show της Prada με ροζ τσαντάκι του οίκου έκανε ανάρπαστο το αξεσουάρ, η Kate Middleton με τη floral μάσκα προστασίας προσώπου που έκανε τις floral μάσκες πρώτες σε αναζήτηση και τέλος, η Chiara Ferragni που δημιούργησε τάση μετά την ανακοίνωση της συνεργασία της με τo brand αθλητικών Champion.

Πηγή: harpersbazaar.gr