Στη δεύτερη μέρα του Mega Launch event της Xiaomi, η εταιρία ανακοίνωσε και μερικά εταιρικά νέα. Έχουμε λοιπόν μία αλλαγή στο logo της Xiaomi. Εκ πρώτης όψεως δε είναι εύκολα αντιληπτή η αλλαγή, αλλά αν προσέξει κανείς καλύτερα, οι γωνίες του logo έγιναν πιο στρογγυλεμένες. Ωστόσο αυτό ήταν κάτι που ο CEO της εταιρίας θεώρησε αρκετά σημαντικό, για να μιλήσει 20 λεπτά επί σκηνής αναλύοντας τον τρόπο που επέλεξαν το νέο logo.

Απογοητευτήκατε με αυτό το logo, που κάναμε το αρχικό μας logo πιο στρογγυλό; Δεν αλλάξαμε μόνο το σχήμα από τετράγωνο σε στρογγυλό, αλλά αλλάξαμε και το εσωτερικό μας πνεύμα και τη νοοτροπία του brand. – Lei Jun, CEO Xiaomi

Μαζί άλλαξε και η γραμματοσειρά της λέξης Xiaomi. Το νέο design ανέλαβε ο Ιάπωνας σχεδιαστής Kenya Hara, ο οποίος δήλωσε πως το design είναι πρακτικά μία αντανάκλαση του concept “Alive”, το οποίο θα βλέπουμε πιο συχνά από εδώ και πέρα στα προϊόντα της Xiaomi την επόμενη δεκαετία.