Το Θρακικό Πρακτορείο Ειδήσεων, θέλοντας να συνδράμει με τις δικές του δυνάμεις στην υποστήριξη της υποθέσεως αντίκρουσης της παράνομης και καταχρηστικής αποφάσεως του Τουρκικού Συμβουλίου της Επικρατείας για την μετατροπή της Αγίας Σοφίας απο Μουσείο Παγκόσμιας Ιστορικής Κληρονομιάς σε χώρο Λατρείας (Τζαμί), μετέφρασε στο ειδικό τμήμα μεταφράσεων που διαθέτει, και δημοσιεύει αυτούσια την Απόφαση αυτή, προς ενημέρωση καταρχήν των αρμοδίων Αρχών, των Ελλήνων Πολιτών και κάθε ενδιαφερόμενου.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι Ελληνικές Διπλωματικές Αρχές, είχαν υποτιμήσει τα προμηνύματα που έστελνε ο Πρόεδρος της Τουρκίας Ερντογάν, δίνοντας μάλιστα διαβεβαιώσεις προς τον Ελληνα Πρωθυπουργό και την Κυβέρνηση, ότι “οι πιθανότητες να συμβεί η αλλαγή χρήσης της Αγίας Σοφίας, είναι στο 1% !!!”. Κάτι που βεβαίως διαψεύστηκε και που οφείλεται στο γεγονός ότι πλέον οι αποδομημένες υπηρεσίες της ΕΥΠ δεν είναι σε θέση να παρέχουν ορθή και αξιολογημένη ενημέρωση στο κέντρο των Αθηνών.
Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΣτΕ
ΔΕΚΑΤΟ ΤΜΗΜΑ
ΥΠΟΘΕΣΗ Νο: 2016/16015
ΑΠΟΦΑΣΗ No: 2020/2595
ΕΝΑΓΩΝ: Ίδρυμα ιστορικών αντικείμενων και ένωση υπηρεσιών περιβάλλοντος
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ. Σελάμι Καραμάν Selami Karaman Uluyol Cad. Celikkucuk Apt. Αριθ. 59, K: 3 D: 6 Osmangazi / BURSA
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: Προεδρία (Πρωθυπουργείο) / ΑΓΚΥΡΑ
ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ: Νομικός σύμβουλος Ζεϊνεπ Γκιοκτσέ Ζενγκίν Zeynep Gökçe Zengin / στο ίδιο μέρος
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ: Κλήση απο το Πρωθυπουργείο να ανοίξει εκ νέου την Αγία Σοφία για λατρεία.
Τα Ιδρύματα Βακουφίων, η οποία είναι θυγατρική του Πρωθυπουργού της αίτησης με ημερομηνία 31/08/2016, 27882 με ημερομηνία 19/10/2016 για απόρριψη της Διεύθυνσης από την 1η Περιφερειακή Διεύθυνση της Κωνσταντινούπολης, η ημερομηνία 24/11/1934 και 2/1589 σχετικά με τη μετατροπή του τζαμιού της Αγίας Σοφίας, που αποτελεί τη βάση της συναλλαγής, σε μουσείο.
Ζητείται η ακύρωση της απόφασης του Υπουργικού Συμβουλίου.
ΑΙΤΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΑΓΩΝΤΩΝ: Από τον ενάγοντα, το αντικείμενο της υπόθεσης είναι Το άρθρο 52 του Συντάγματος του 1924, όπου η αυθεντικότητα των υπογραφών αμφισβητείται και πρέπει να εξεταστεί από ειδικο γραφολόγο.
Σύμφωνα με τη δημοσίευση των διατάξεων στην Επίσημη Εφημερίδα και την εξέταση του Συμβουλίου της Επικρατείας ότι ορισμένοι από τους υπουργούς που υπέγραψαν την απόφαση δεν συμμορφώθηκαν με αυτούς τους όρους αφού δεν βρίσκονται στην Άγκυρα κατά τις ημερομηνίες τέλεσης της απόφασης. σύμφωνα με τα πρακτικά της Συνέλευσης, το μουσείο, που περιέχει τη φράση “τζαμί” και όχι “μουσείο” στην εγγραφή του, και στον επίσημο ιστότοπο της UNESCO ως τζαμί σύμφωνα με τα θεμέλια της Αγίας Σοφίας, η οποία δεν είναι η θεμελιώδης ιδιοκτησία του ιδρύματος. -να λειτουργεί σαν μουσείο πως ο πολιτισμός και τουρισμός της Αγίας Σοφίας όπου είναι αντίθετο με τη θέληση και σκοπούς του ευαγούς ιδρύματος.
Οι υπουργοί που αποτέλεσαν αντικείμενο της υπόθεσης, ισχυρίστηκαν ότι δεν υπήρχε απόφαση για ανάθεση στο Υπουργείο
Ζητείται ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου. (του 1934/Προεδρικού Διατάγματος)
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ: Από τον εναγόμενο , το 1934 Ενάντια στην απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών που τέθηκε σε ισχύ, η υπόθεση δεν μπορούσε να ανοίξει μετά από χρόνια, και όχι έγκαιρα, δεν υπήρχε η δυνατότητα άσκησης άλλων ενστάσεων. Καταβλήθηκαν διάφορες αγωγές κατά της ακύρωσης της απόφασης του Συμβουλίου Υπουργών, η προηγούμενη αγωγή που κατατέθηκε κατά της συναλλαγής από τον ενάγοντα απορρίφθηκε και η απόφαση αυτή οριστικοποιήθηκε, ωστοσο υπάρχει μια τελική διάταξη για τη συνδιαλλαγή καταχώρησης του Βακουφίου Mehmed Han-î Sanî Bin του τζαμιού της Αγίας Σοφίας με ημερομηνία 1470 Είναι ένα ίδρυμα του Ιδρύματος Murad Han-î Sanî και βρίσκεται σε 57 αγροτεμάχια, 57 νησιά και 7 οικόπεδα του τίτλου πράξης, η προσωρινή προσφορά και ο μεδρεσές έχουν καταχωριστεί ως “Σεριφ Τζαμί Kebir της Αγίας Σοφίας Şerif Camii Kebir Aya Sofya”, Το αντικείμενο του Ιδρύματος είναι μια νομική οντότητα με προσωπικότητα και εκπροσωπείται από τη Γενική Διεύθυνση Ιδρυμάτων. )evkaf και διαχειρίζεται υπο τον τομέα της διοίκησης του Συμβουλίου Υπουργών, το ανώτατο όργανο λήψης αποφάσεων της κρατικής διοίκησης.
Υπόκειται στη γενική αρχή του Συντάγματος και στους κείμενους νόμους ξεχωριστά και ρητά εξουσιοδοτημένοι. «να στηριχθούμε στο νόμο» και «να μην παραβιάζουμε το Σύνταγμα και τους νόμους» στον τομέα της διοίκησης υπό την προϋπόθεση ότι είναι εξουσιοδοτημένος να εκτελεί οποιαδήποτε συναλλαγή επιθυμεί · Κατανομή και χρήση της Αγίας ΣοφίαςΕίναι πάντοτε δυνατό να ληφθεί απόφαση σχετικά με αυτό το ζήτημα από το Υπουργικό Συμβούλιο στο πλαίσιο των εθνικών και διεθνών συνθηκών και του εσωτερικού μας νόμου, στο οποίο η αλλαγή του εντύπου είναι στη διακριτική ευχέρεια του εκτελεστικού οργάνου της εκάστοτε περιόδου Υποστηρίχθηκε ότι ο ισχυρισμός ότι η υπογραφή στην απόφαση του διοικητικού συμβουλίου είναι ψευδής δεν είναι αληθής, κατόπιν:
Υποστηρίζεται ότι η υπόθεση πρέπει να απορριφθεί και να εκπέσει τυχόν απαίτησης:
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ: Uğur Yasin Yolal
ΣΚΕΨΗ: Θεωρείται ότι η αίτηση που υπόκειται στην υπόθεση πρέπει να ακυρωθεί.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΕΔΡΑΣ ΣτΕ: Aytaç Kurt
ΣΚΕΨΗ: Ο ενάγων ζητάει την ανάκληση απόφασης μετατροπής του τεμένους της Αγίας Σοφίας σε μουσείο με αιτιολογικό πως η Υπογραφή Atatürk στην απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου αριθ. 2/1589 με ημερομηνία 24/11/1934 στερείται γνησιότητας, ως εκ τούτου ζητείται να εξεταστεί και να ακυρωθεί στο εργαστήριο εγκληματολογίας κατόπιν διαδικασιών.
Σε νωρίτερο χρονο , η υπόθεση άνοιξε με την ίδια αξίωση, Με την απόφαση του Επιμελητηρίου με ημερομηνία 31/03/2008 και με αριθμό E: 2005/127, N: 2008/1858, και 10/12/2012 του Συμβουλίου Κρατικών Διοικητικών Δικαιωμάτων και Ε: 2008/1775, Κ: 2012/2639, η απόφαση του ενάγοντος, η οποία εγκρίθηκε για διαφορετικούς όμως λόγους.
Το αίτημα διόρθωσης απορρίφθηκε επίσης με την απόφαση με ημερομηνία 06/04/2015 και με αριθμό E: 2013/3803, K: 2015/1193. Ειναι κατανοητο. Σε αυτήν την περίπτωση, η πλειονότητα της απόφασης του ενάγοντος του Συμβουλίου Υπουργών με ημερομηνία 24/11/1934 και αριθ. 2/1589 Είναι απαραίτητο να αποδεχτούμε ότι ενημερώθηκε κατά την ημερομηνία κατάθεσης της προαναφερθείσας υπόθεσης θεωρώντας ότι δεν υπάρχει νέα νομική κατάσταση με τη φύση του δικαιώματος, ωστόσο κρίνεται πώς:
Δεν είναι δυνατή η εξέταση της υπόθεσης λόγω παρέλευσης χρονικού ορίου.
ΘΕΜΑ ΦΑΚΕΛΟΥ
Από την εξέταση του φακέλου, συμπεριλαμβανομένων του μαυσωλείου, του akaret, του muqakkıthane και του μεδρεσέ Bab-ı Hümayun, Cankurtaran District, Eminönü District, Επαρχία Κωνσταντινούπολης, όπου βρίσκεται το τζαμί της Αγίας Σοφίας. 2 εκτάρια γης στο δρόμο, 57 διατάξεις, 57 νησιά, αγροτεμάχιο 7, 6644 m². Στις 19.11.1936, στο όνομα του Ιδρύματος Fatih Sultan Mehmet, μια μοναδική αρχιτεκτονική και από τα θεμέλια εκείνη την εποχή, το τζαμί της Αγίας Σοφίας, που ήταν μνημείο τέχνης, μετατράπηκε σε μουσείο.
Με την επιστολή του Υπουργείου Παιδείας (Υπουργείο Εθνικής Παιδείας) με ημερομηνία 4.11.1934 και με αριθμό 94041, Η κατεδάφιση των καταστημάτων του αγροτεμαχίου γύρω από το τζαμί της Αγίας Σοφίας και των άλλων υποστατικων σε αντάλλαγμα για τα έξοδα επισκευής και μόνιμης αποθήκευσης λήψη απόφασης σχετικά με τη διάθεση ενός συγκεκριμένου χρηματικού ποσού από τους προϋπολογισμούς εκείνη τη χρονική περίοδο η Γενική Διεύθυνση Βακουφίων (εφεξής Evkaf,) όπου καλείται να μετατρέψει το τζαμί της Αγίας Σοφίας σε μουσείο (Γενική Διεύθυνση Ιδρυμάτων) Με την επιστολή της 7.11.1934 και τον αριθμό 153197/107, το καθεστώς του ιδρύματος σχετικά με αξιολόγηση, του το Συμβούλιο Υπουργών με ημερομηνία 24.11.1934 και αριθ. 2/1589 Με την απόφαση η Γενική Διεύθυνση Evkaf των κτιρίων που ανήκουν στα σπίτια γύρω από το τζαμί της Αγίας Σοφίας και η κατεδάφιση, άλλων κτιρίων και επισκευή και συντήρηση του κτιρίου Η απόφαση να μετατραπεί το τζαμί της Αγίας Σοφίας σε μουσείο καταβάλλοντας τα έξοδα από το Υπουργείο Παιδείας φαίνεται ότι εγκρίθηκε με σύννομές διαδικασίες.
Μνημείο πολιτιστικού και φυσικού κάλους, με καθολικές αξίες, θεωρείται η κοινή κληρονομιά όλης της ανθρωπότητας δημιουργώντας μια συνειδητοποίηση που θα προστατεύσει αυτήν την παγκόσμια κληρονομιά στην κοινωνία, καιΑπαιτείται συνεργασία για την επιβίωση πολιτιστικών και φυσικών αξιών που καταστρέφονται και καταστρέφονται για διάφορους λόγους.
Συνεπώς ο Εκπαιδευτικός, Επιστημονικός και Πολιτιστικός Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών (UNESCO) για παροχή Διάσκεψη για την προστασία της παγκόσμιας πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς στις 16 Νοεμβρίου 1972 έκανε αποδεχτή τη σύμβαση περί διατηρησης μουσειου Ωστόσο κρίνεται σκόπιμο να συμμετέχουμε με τον Νόμο 2658 της 14.04.1982.
Η σύμβαση εγκρίθηκε με την απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου αριθ. 8/4788 με ημερομηνία 23.05.1982 και στις 14.02.1983 Δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα με ημερομηνία 17959. Στο αρχικό μέρος της παρούσας συμφωνίας · πολιτιστικής κληρονομιάς και φυσικής κληρονομιάς λαμβάνονται υπόψη η αλλαγή των κοινωνικών και οικονομικών συνθηκών και πως απαιτουνται προσπαθειες για την τήρηση της πολιτιστικης , ιστορικη κληρονομιάς για όλες τις χώρες του κόσμου. και για την προστασία και τη σύσταση των απαραίτητων διεθνών συμβάσεων στα σχετικά κράτη σχετικά με τα πολιτιστικά και φυσικά αγαθά, τα οποία προβλέπει η σύμβαση πως πρέπει να αυξήσει και να διαδώσει τη διατήρηση πληροφοριών μέσω των υφιστάμενων διεθνών συμβάσεων, συστάσεων και αποφάσεων.
Η προστασία της μη κατοικημένης πολιτιστικής κληρονομιάς δείχνει τη σημασία για όλους τους λαούς του κόσμου, ότι τμήματα πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς έχουν εξαιρετική σημασία και επομένως όλα τα πολιτιστικά και φυσικά περιουσιακά στοιχεία που πρέπει να διατηρήσει η ανθρωπότητα ως μέρος της παγκόσμιας κληρονομιάς ενόψει της σοβαρότητας των νέων απειλών, τονίζεται ότι η σύμβαση γίνεται αποδεκτή.
Ο κατάλογος παγκόσμιας κληρονομιάς που δημιουργήθηκε ως απαίτηση των διατάξεων της εν λόγω συμφωνίας, στη χώρα στην οποία βρίσκονται, καθοριζόμενη από την Επιτροπή Παγκόσμιας Κληρονομιάς που είναι συνδεδεμένη με την UNESCO υποδεικνύει φυσικά και πολιτιστικά περιουσιακά στοιχεία τα οποία είναι εγγυημένα ότι προστατεύονται από την οικεία Νομοθεσία. Μια τέτοια λίστα Ο στόχος της δημιουργίας διεθνούς συνεργασίας είναι η προστασία των αξιών που αποτελούν ιδιοκτησία όλης της ανθρωπότητας.
για να καταστεί δυνατή. Από το 2008, 851 περιουσιακά στοιχεία που ανήκουν σε 141 χώρες ανανεώνονται τακτικά στη εν λόγω λίστα. Εκεί 660 από αυτά τα μνημεια είναι πολιτιστικά, 166 είναι φυσικά και 25 είναι πολιτιστικά και φυσικά περιουσιακά στοιχεία. Ένα πολιτιστικό στοιχείο ειναι και οι Ιστορικές τοποθεσίες της Κωνσταντινούπολης, οι οποίες κληρονομούνται, περιλαμβάνονται στον κατάλογο παγκόσμιας κληρονομιάς με προσθήκη στις 6.12.1985.
Συνεπως η Αγία Σοφία είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη των ιστορικών περιοχών της Κωνσταντινούπολης και είναι αποδεκτό ως κοινή κληρονομιά. Η διακριτική εξουσία της διοίκησης να χρησιμοποιεί την Αγία Σοφία ως μουσείο με καθολικές αξίες και δεν υπάρχει παραβίαση της αγωγής στη χρηση αυτή.
Εκ μέρους του δικαστηρίου το θέμα για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί λόγω απόφασης 25/11/1935 και 2/1589 προεδρικό διάταγμα με την υπογραφή του Κεμάλ Ατατούρκ το οποίο πέρασε από εξέταση, και σύμφωνα με το άρθρο 94041 το οποίο προβλέπει την μετατροπή του βακούφιου σε μουσείο και έπειτα από την έγκριση του τότε προεδρικού συμβουλίου και με την υπογραφή που προβλέπει την άσκηση του σαν Μουσείο από την 01/02/1935* το δικαστήριο αποφάσισε και παραθέτει τις σκέψεις του.
Για τους λογους που εξηγουνται θα πρέπει να απορριφθεί.
ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
Για την αγωγή που έχει κατατεθεί απο τον εκπρόσωπο του Πρόεδρου Προστασίας Μνημείων Ισλάμ Ισμαήλ Κανδεμιρ, δικηγόρο Σελαμί Καραμάν, Η νομική εκπρόσωπος Ζεινεπ Γκιοκτσε από πλευράς της Τουρκικής Προεδρίας (Πρωθυπουργείο) αλλά και το δικαστήριο του Συμβουλίου Της Επικρατείας αφού συσκεφθηκαν, ερεύνησαν όλα τα δεδομένα άκουσαν απόψεις και μετά από σύσκεψη των μελών τέθηκε τέλος στην υπόθεση αυτή με ανοιχτή σκέψη.
Ο ενάγων βρήκε πως το θέμα της δίκης αφορά πολλές απο τις υπογραφές του επίμαχου νόμου αφορούν ανθρώπους που αρκετοί απο αυτούς δεν βρισκόντουσαν στην Άγκυρα κατά απόφαση, δεδομενου οτι συνήχθει το συμπέρασμα πως κάποιες απο τις υπογραφές ήταν ακυρες λόγω του καθορισμού των πρακτικών και οτι δεν υπήρχαν επαρκή αποδεικτικά στοιχεία για την εξέταση του θέματος στο φακελο και δεν υπήρξε απαραιτητο να εξεταστεί η αυθεντικότητα των εν λόγω εγγράφων.
Ισχυρισμός οτι η εναγομενη διοίκηση είχε επιπλεον χρονικό όριο στην πρώτη παράγραφο του άρθρου 7 τυ νομου 2577 της διοικητικής διαδικασίας η διάρκεια της αγωγής είναι εξήντα μέρες ενώ στα διοιητικά δικαστήρια στις τριάντα μέρες σε περιπτώσει όπου οι ειδικοί νόμοι δεν εμφανίζονται ξεχωριστά. Όπου οι κανονιστικές διαδικασίες για την ανακοίνωση απόφασης θα ξεκινήσουν απο την επομένη της ημερομηνιας ανακοίνωσης της απόφασης. Ωστόσο κατά την εφαρμογή αυτων των συναλλαγών συνήχθει το συμπέρασμα οτι τα μέρη θα μπορούσαν να ασκήσουν αγωγή κατά της κανονιστικής διαδικασίας αλλά και της εφαρμοζόμενης διαδικασίας. Στο 10ο άρθρο του ίδιου νόμου γνωρίζουμε πως εαν δεν δωθεί απάντηση εντός 60 ημερων για να μαθευτεί η απόφαση ενδέχεται να αποτελέσει αντικείμενο διοικητικης υπόθεσης (προσφυγής) ενώ αναφέρεται πω εντός της περιόδου κατάθεσης αγωγής των 60 ημερων μπορεί να υπάρξει διάταξη για να μηνυθεί το διοικητικό συμβούλιο και τα φορολογικά αρμόδια δικαστήρια.
—-
Οι λόγοι που προβάλλονται στην αναφορά διόρθωσης αποφάσεων όταν ιδρύθηκαν οι διοικητικές υπηρεσίες του Συμβουλίου της Επικρατείας 26/04/2017 και Ε:2014/4645 , Κ 207/1860 και νόμος καταργηθηκαν και υπήρξε επανεξέταση στις 19/06/2019 και Ε2018/142, Κ:2019/3130 με τον νόμο αυτό:
ΛΟΓΙΚΗ και ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ
α) Σχετική νομοθεσία
Καταργήθηκε με το νόμο αριθ. 864 του αστικού κώδικα, το νόμο για την εφαρμογή και την ύπαρξη του εντύπου 1.άρθρο, “ο νόμος των πολιτών πριν από την ημερομηνία που ο χαρακτηρισμός πολιτιστικός άρχισε να είναι νόμιμος Οι διατάξεις των προαναφερθεισών περιπτώσεων, όποια και αν είναι η νομοθεσία, εξακολουθούν να υπόκεινται σε αυτόν. (το νόμο)
Κατά συνέπεια, ο νόμος της διαδικασίας που διεξήχθη πριν από την ημερομηνία 4/1926 είτε είναι εν ισχύ και οι συνέπειές τους, ακόμη και μετά την αναφερόμενη ημερομηνία,
Ο νόμος ανατίθεται στην αφοσίωση. … στην διάταξη, και στο 8ο άρθρο, ο Νόμος Ένας νόμος πρακτικής δημοσιεύεται επίσης για το evkaf, το οποίο εξακολουθεί και έχει ισχύ περιλαμβάνεται πρόβλεψη. Παρομοίως, αριθ. 4722 της 03/12/2001, καταργώντας τον Νόμο 864.
Στο πρώτο άρθρο του νόμου για την επιβολή και την εφαρμογή του τουρκικού αστικού κώδικα, Στα νομικά αποτελέσματα των γεγονότων πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος του Αστικού Κώδικα, είναι πως Εεν ο νόμος συνέβαινε ενώ ήταν σε ισχύ, κατά κανόνα, εφαρμόζονται οι διατάξεις αυτού του νόμου.
Συναλλαγές που έγιναν πριν τεθεί σε ισχύ νόμιμα ο τουρκικός αστικός κώδικας αν είναι δεσμευτικές και οι συνέπειές τους, ακόμη και μετά από αυτήν την ημερομηνία, ισχύουν κατά τη στιγμή της δημιουργίας του. καθορίζεται σύμφωνα με τους νόμους που βρέθηκαν.”στην διάταξη, στο 8ο άρθρο” τουΤουρκικού αστικού κώδικα Ισχύουν ειδικές διατάξεις για τα ιδρύματα που ιδρύθηκαν πριν από την έναρξη ισχύος τους και παραμένει σε ισχύ. Περιλαμβάνεται η πρόβλεψη. Ισχύς Το άρθρο 10 του νόμου για τα ιδρύματα με ημερομηνία 05/06/1935 και αριθ. 2762 “και έντευθεν η χρήση τους σύμφωνα με το σκοπό δεν είναι σύμφωνη με το νόμο ή τη δημόσια τάξη τότε η απόφαση είναι άχρηστη Τα φιλανθρωπικά ιδρύματα, που έχουν λειτουργήσει ,είναι δυνατόν να έχουν ισχύ με την πρόταση του διοικητικού συμβουλίου και την απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών.
Όπως μπορεί να διατεθεί στο άλλο είδος, το οποίο μπορεί να αλαχθει με χρηματα ή με αλλαγη χρησης και να μην αλλάζει ο σκοπός τους.
Ακόμη τα χρήματα που θα αποκτηθούν με την αλλαγή μπορεί να διατεθούν στον άλλο φιλανθρωπικό οργανισμό σε είδος. (παροχή υπηρεσίας)
Δεν είναι δυνατή η πώληση έργων με αρχιτεκτονική ή ιστορική αξία. ”
15 του νόμου περί θεμελίων αριθ. 5737 της 20/02/2008, ο οποίος εξακολουθεί να ισχύει.
“Οι οριζόντιες ιδιοκτησίες των θεμελίων δεν μπορούν να αποκλειστούν, να πωληθούν, να κατασχεθούν για απαιτήσεις σε αυτά τα ακίνητα απο τρίτο (εθνικό δίκαιο) κερδίζοντας χρονικό όριο δεν λειτουργεί για δικαιώματα ιδιοκτησίας και διευκόλυνσης. Ανήκει στη Γενική Διεύθυνση Βακουφίων (ΕΒΚΑΦ) η οποία αναλαμβάνει και προσαρτά τα ιδρύματα και ανάλογα με το σκοπό για τον οποίο κατανέμονται ακίνητα που έχουν χαθεί, τα οποία δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν εν μέρει ή εξ ολοκλήρου ως φιλανθρωπική οργάνωση · Κατόπιν αιτήματος του διαχειριστή ιδρύματος για την ισχύ της οριζοντιας ιδιοκτησίας με απόφαση της Συνέλευσης στα ιδρύματα του Μαζούμπτ, με την απόφαση, μπορεί να μετατραπεί σε άλλο ίδιο ή πιο κοντά σε άλλο, μπορεί να μετατραπεί σε χρήματα. Αυτά τα χρήματα διατίθενται σε άλλο φιλανθρωπικό ίδρυμα με τον ίδιο τρόπο. Στο ίδιο ίδρυμα δεν καταβάλλεται τέλος για μετατροπή ή μεταφορά. ”
Τα ακίνητα Hayrat (Θρησκευτικης Χρήσης ή Μεδρεσέδες/εκπαιδευτικής θρησκευτικής χρήσης) ανατίθενται κυρίως από τη Γενική Διεύθυνση Βακουφίων σύμφωνα με τα σχέδια και τον τίτλο κτήσης.
Δεν υπάρχουν φιλανθρωπικά ιδρύματα που δεν μπορούν να αξιολογηθούν ή να δοθούν σε καθήκοντα από τη Γενική Διεύθυνση Βακουφίων και για αυτό το λόγο πράγματι μπορεί και να ενοικιαστεί έως ότου χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τον σκοπό του. (αρχική χρήση)
β) Οργανισμός Ιδρύματος
Το Συνταγματικό Δικαστήριο με ημερομηνία 04/12/1969 και Ε: 1969/35, Κ: 1969/70, 26/12/2013
Ε: Όπως τονίστηκε το 2013/70, Κ: 2013/166, με βάση τον ισλαμικό νόμο, ιδρύματα, τα οποία είναι βακουφικά είναι ένας οργανισμός κοινωνικής βοήθειας, και τα συμφέροντά τους αφαιρούνται από ιδιωτική ιδιοκτησία για να διατεθούν σε κοινωνικές και πολιτιστικές υπηρεσίες.
Αναφέρεται στην ιδιωτικοποίηση του δημοσίου συμφέροντος με την απαγόρευση της ανάθεσης και του ιδρύματος.
Στο 101ο άρθρο του τουρκικού αστικού κώδικα με ημερομηνία 22/11/2001 και με αριθμό 4721, ιδρύματα, «Η επαρκής ιδιοκτησία και τα δικαιώματα του πραγματικού ή νομικού προσώπου διαμορφώνονται από συγκεκριμένες και συνεχείς προδιαγραφές.
ΔΕΝ ειναι εμπορεύματα με νομική προσωπικότητα ».
Η ίδρυση ιδρύματος σήμερον, σύμφωνα με τις διατάξεις του τουρκικού αστικού κώδικα αριθ. 4721 Αν και είναι δυνατόν, ιδρύματα που ιδρύθηκαν πριν τεθεί σε ισχύ ο προαναφερθείς Νόμος, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της ημερομηνίας, της θέλησης και των στόχων ιδρύματος και των όρων στους λογαριασμούς ιδρύματος Λαμβάνοντας υπόψη τα ζητήματα της προστασίας και της συνέχειας, “τα θεμέλια του mazbut”, πρόσθεσε οτι ιδρύματα »,« νέα ιδρύματα »,« κοινότητες »και« έμποροι ιδρύματα »διαχείριση, δραστηριότητες και εποπτεία, Εγγραφή, εχουν σαν στόχο: συντήρηση και επισκευή κινητών και ακίνητων πολιτιστικών περιουσιακών στοιχείων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό και την επιβίωσή του, την οικονομική λειτουργία και την αξιολόγηση των ιδρυμάτων διαδικασίες και αρχές σχετικά με την πρόβλεψη του Ν. 5737 της 20/02/2008
γ) Νομικοί κανόνες που πρέπει να εφαρμόζονται σχετικά με τα παλιά ιδρύματα
Νόμος αριθ. 743 με ημερομηνία 17/02/1926, 339 με ημερομηνία 04/04/1926 Η δημοσίευση σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 936 που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα είναι και η ημερομηνία έναρξης ισχύος της. Τέθηκε σε ισχύ στις 04/10/1926, έξι μήνες μετά την ημερομηνία της.
Σχετικά με την πρακτική και τη διαμόρφωση του αντιγράφου του αστικού κώδικα του νόμου 864 με ημερομηνία 19/06/1926 Στο 1ο άρθρο του Νόμου με τίτλο «Γενικές διατάξεις, αποδοχή του στο Νόμο», τις νομικές διατάξεις των συμβάντων πριν από την ημερομηνία που ο πολιτισμός άρχισε να εχει αξία τότε σημαινει πως υπάρχει αναδρομική ισχύ των ιδρυμάτων / βακουφίων μετά το 1926. ακόμα και με ττην απουσία και τις συνέπειές τους, ακόμη και μετά την ημερομηνία ισχύς των όπου και καθορίζεται η έκπτωση. … “στον κανόνα, ο νόμος με τίτλο” Η εγκατάσταση, οι εγκαταστάσεις, οι εγκαταστάσεις πριν από την ισχυ της νέας Νομοθεσίας οπου: Στο άρθρο, “Ο νόμος είναι το πεπρωμένο που μεταφέρεται στο σώμα που προορίζεται για το σώμα του πολιτισμού. Ομοίως, ο τουρκικός αστικός κώδικας αριθ. 4721 εκδόθηκε την 1η Ιανουαρίου 2002. Ο τουρκικός νόμος αριθ. 4722 με ημερομηνία 03/12/2001 κατάργησε τον νόμο 864 με την έναρξη ισχύος του.
Επίσης στο άρθρο 8 του νόμου περί επιβολής και εφαρμογής του αστικού κώδικα, 4721 ισχύει για ιδρύματα που ιδρύθηκαν πριν από τον τουρκικό αστικό κώδικα αριθ. Νομικές διατάξεις των ιδρυμάτων που ιδρύθηκαν πριν από τις 4 Οκτωβρίου 1926 και διατηρούνται ειδικοί κανόνες.
Συγκεκριμένα:
Αποφασίστηκε να διατηρηθεί το καθεστώς τους όπως οριζόταν προ 1926. Κατά συνέπεια, ο νομοθέτης, η βούληση των ιδρυτών των παλαιών ιδρυμάτων και η ελευθερία των συμβάσεων με σεβασμό όσο το δυνατόν περισσότερο, με τακτοποίηση των παλαιών θεμελίων στον Νόμο αριθ. 2762 για τα Ιδρύματα, όπου καθορίζονται σειρά θεμάτων όπως η νομική φύση του ιδρύματος και τις σχέσεις που απορρέουν από αυτό, ενώ η ιδιωτική ιδιοκτησία του ιδρύματος ανήκει σε Βακουφική σύνθεση,
Ο νόμος αριθ. 743, ο οποίος δεν έχει κάνει καμία αλλαγή στο θέμα των εμπορευμάτων που τυχον απορρεουν απο δραστηριότητα στα Βακουφικά ιδρυματα προ 1926, Το νομικό καθεστώς των ιδρυμάτων που ιδρύθηκαν πριν από την ημερομηνία 04/10/1926 όταν τέθηκαν σε ισχύ. Ο νόμος 2762 (επί του παρόντος νόμος 5737) προστατεύεται με ισχύ.
ç) Αξιολογήσεις της Γενικής Συνέλευσης του Ανώτατου Δικαστηρίου Νόμου για τα Παλαιά Ιδρύματα
Γενική Συνέλευση του Ανώτατου Δικαστηρίου με ημερομηνία 30/05/2007 και αριθ. E: 2007 / 18-293, K: 2007/310 Η γενική αξιολόγηση των θεμελίων στην απόφασή της έχει ως εξής:
«… Το αντικείμενο της υπόθεσης είναι ένα θεμέλιο, οριζόντια ιδιοκτησία, κτήση από την Οθωμανική περίοδο. Επομένως, το Οθωμανικό Ίδρυμα Είναι απαραίτητο να εξεταστεί σύμφωνα με τους νόμους σαν Ίδρυμα απο Οθωμανική ιδιοκτησία.
Αυτό σημαίνει να κατανείμει ο Νομοθέτης τα ενδιαφέροντά του βακουφίου, ιδρύματος σε μια φιλανθρωπική ένωση, διατηρηση ισχύς ίσως αιώνια υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Η οριζόντια ιδιοκτησία ,δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχει νόμιμη αποθήκευση ακόμη και αν είναι εγκατεστημένη σε δημόσιο ή υπο ιδιωτικό χαρακτήρα. Δημιουργείται σύμφωνα με τη δήλωση της βούλησης. Σύμφωνα με τους Οθωμανικούς νομικούς κύκλους: δημόσιο ή ιδιωτικό είτε κατανέμεται σε άτομα είτε υπάρχουν ορισμένα άτομα που θα επωφεληθούν από το ίδρυμα στον πρώτο βαθμό, ή το ίδρυμα είναι μια μονομερής νομική μεταχείριση. Με την εκτέλεση του ιδρύματος (αναπληρωτής) (με δήλωση βούλησης) . Για να καταστεί δεσμευτική η θεμελιώδης μεταχείριση, η απόφαση του δικαστή ήταν να πρέπει να αποφασίσει. Αυτό ονομάζεται εγγραφή στην οθωμανική άσκηση. Συνεπώς ενα Βακούφιο, Οριζόντια ιδιοκτησια με τιτλο πρέπει να ορίζεται η καταχώρισή της. Με εγγραφή,. Οι διατάξεις που προβλέπουν δεσμεύουν τα μέρη και όλα τα νομικά πρόσωπα. Κανείς δεν είναι σε θέση να μπορεί να υποβάλει αξίωση εναντίον ιδιοκτησίας που ανήκει σε Οθωμανικης προέλευσης Βακούφιο με σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας.
δ) Η απόφαση του Τμήματος Διοικητικού Δικαίου του Συμβουλίου του Κράτους για το Τζαμί Kariye
Πριν από τις 04/10/1926, όταν τέθηκε σε ισχύ ο τουρκικός αστικός κώδικας 743 Το τζαμί Kariye, το οποίο ιδρύθηκε και έχει την ιδιότητα του ιδρύματος φιλανθρωπίας, στην περιφέρεια Fatih της επαρχίας της Κωνσταντινούπολης.
Σχετικά με την κατανομή στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας για χρήση ως αποθήκη μουσείων και μουσείων άνοιξε υπόθεση με αίτημα την ακύρωση της απόφασης του Συμβουλίου Υπουργών αριθ. 3/3054 με ημερομηνία 29/08/1945 Στην υπόθεση, με την απόφασή μας με ημερομηνία 12/03/2014 και με αριθμό E: 2010/14612, K: 2014/1474, «… Ηνωμένα Έθνη Η Παγκόσμια Διάσκεψη για την Εκπαίδευση, την Επιστήμη και τον Πολιτισμό (UNESCO) Η ημερομηνία της 14/04/1982, κατά την οποία έγινε αποδεκτή η Σύμβαση για την προστασία της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς, Θεωρείται σκόπιμο να συμμετέχουμε στον Νόμο με αριθμό 2658, και αυτή η Σύμβαση ήταν η έγκριση με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, στην Επίσημη Εφημερίδα της 14/02/1983 και αριθ. 17959.
”Η Παγκόσμια Κληρονομιά δημιουργήθηκε ως απαίτηση των διατάξεων της εν λόγω Σύμβασης Ο κατάλογος καθορίζεται από την Επιτροπή Παγκόσμιας Κληρονομιάς συνδεδεμένη με την UNESCO και μια λίστα με τέτοια φυσικά και πολιτιστικά περιουσιακά στοιχεία που είναι εγγυημένα ότι προστατεύονται από το κράτος. Στόχος του είναι η δημιουργία διεθνούς συνεργασίας για τη διατήρηση αξιών που αποτελούν ιδιοκτησία όλης της ανθρωπότητας Από το 2008, 851 περιουσιακά στοιχεία ανήκουν σε 141 χώρες 660 από αυτούς είναι πολιτιστικοί, 166 από αυτούς είναι φυσικοί, 25 από αυτούς είναι πολιτιστικοί και φυσικοί πόροι. Στη Λίστα Παγκόσμιας Κληρονομιάς των ιστορικών χώρων της Κωνσταντινούπολης, που κληρονομούνται, στις 06/12/1985 περιλαμβάνεται Ως ένα από τα σημαντικά μέρη των ιστορικών περιοχών της Κωνσταντινούπολης και ως κοινή κληρονομιά Το Μουσείο Kariye, το οποίο έχει αποδεχτεί καθολικές αξίες, χτίστηκε πριν από εκατοντάδες χρόνια.
Παρακολουθώντας την ιστορία στη διαδικασία που εκτείνεται μέχρι σήμερα, σε μια συγκεκριμένη εποχή ή πολιτιστική ροή στο χώρο, στην ανάπτυξη αρχιτεκτονικής ή τεχνολογίας, μνημειακές τέχνες, στον σχεδιασμό πόλεων ή αποδεικνύοντας τη σημαντική αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπινων αξιών στη δημιουργία τοπίων, της ανθρωπότητας ο τύπος κτιρίου που αντιπροσωπεύει μία ή περισσότερες σημαντικές περιόδους της ιστορίας του, ή της αρχιτεκτονικής ή παρουσιάζοντας ένα πολύτιμο παράδειγμα της τεχνοτροπίας για τη κοινότητα ή του τοπίου και ενός ή περισσότερων πολιτισμών καθώς είναι ένα σημαντικό παράδειγμα που αντιπροσωπεύει τον κόσμο, δεν υπάρχει παραβίαση του νόμου όταν χρησιμοποιείται ως μουσείο.
ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΡΙΓΙΕ(οδηγός)
Ο κύριος (κάτοχος) του Καριέ Τζαμί είναι περιουσία που ανήκει στο ίδρυμα Φατιχ Σουλταν Μεχμέτ, το οποιο ήταν ΝΠΙΔ (Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου) επί Οθωμανικής Διοίκησης. Τα ακίνητα αυτά ειναι ιδρύματα που ιδρύθηκαν με σκοπό την παροχή φιλανθρωπικών υπηρεσιών όπως χώροι λατρείας, νοσοκομείο και χώροι ανάπαυσης. Αυτα τα ακίνητα συμφωνα με τον σημερινό νόμο 2762 χρειάζονται κατάργηση αφού οι παροχές αυτές βρίσκονται στον δημόσιο τομέα (5737). Κατά συνέπεια οι διατάξεις περί ιδιωτικής ιδιοκτησίας δεν μπορεί να επιβληθόυν σε αυτά . Δεν μπορούν να πωληθούν και ΔΕΝ αποκλείεται η θρησκευτική χρήση , δεν κατάσχονται και επίσης δεν μπορεί να υπάρξει εμπορικό κέρδος απο αυτές τις ιδιοκτησίες εφόσον είναι βακούφια και δη θρησκευτικα. Επειδή αυτές οι ιδιοκτησίες δεν ανήκουν σε κανέναν άτομο έχουν διατεθεί για τη χρήση απο το -ευρύ- κοινό. Τα ακίνητα αυτά δεν μπορούν να εκχωρηθούν για διαφορετικό σκοπό απο αυτό που καθορίζεται σαν ίδρυμα εξαιρουμένων των διατάξεων που προβλεπονται στα άρθρα 15 και 16 του νόμου περι θεμελιώσεων ακινήτων βακουφίων.
Απο την άποψη δεν προέκυψε κατάσταση για την καταργούμενη περιουσία 2762 αρθρο 10 του νόμου βαση του οποιου το κείμενο της απόφασης των υπουργών θελησε να άρει την χρηση της ως μουσείο και αλλαγή σε τεμενος , όπου και ληφθηκε ημερομηνία κατά την οποία ήθελε να εφαρμόσει τη κείμενη νομοθεσια.
Αντικείμενο της υπόθεσης είναι η απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών. Καμία από τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος λήφθηκε χωρίς πραγματοποίηση και δεν τηρήθηκαν οι απαραίτητες συνθήκες σχήματος για λήψη απόφαης. Τζαμί Kariye, Δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για παραβίαση του νόμου και της δημόσιας τάξης κατά τη χρήση του ως υπουργού τουρισμού.
Προκειμένου να δοθεί μια βάση για την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, οποιαδήποτε από τη Γενική Διεύθυνση Ιδρυμάτων Δεν υπηρξε προσφορά. Από την άλλη πλευρά, η κατανομή ως αποθήκη και μουσείο ενός τόπου λατρείας προορίζεται για να χρησιμοποιηθεί, ακόμη και αν υπάρχουν οι παραπάνω συνθήκες, Είναι ξεκάθαρα από την άποψη του λαθεμένα.
Για τους δηλωθέντες λόγους, η απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών που υπόκειται στην υπόθεση, ειναι αντίθετη με το νόμο. ” Νόμος με πρακτικα, με ημερομηνία 12/03/2014
E: 2010/14612, K: Η απόφαση με αριθμό 2014/1474 έχει καταστραφεί και έχει δοθεί σύμφωνα με την προαναφερθείσα απόφαση Οι Υπουργοί σχετικά με την απόφαση του υπουργείου μας με ημερομηνία 11/11/2019 και αριθ. Ε: 2019/11776, Κ: 2019/7680 Το τμήμα της απόφασης του διοικητικού συμβουλίου σχετικά με το τζαμί Kariye για χρήση ώς μουσειου ακυρώθηκε.
ε) Περιουσιακά στοιχεία Βακουφικων Ιδρυμάτων
Σύμφωνα με την απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου με ημερομηνία 30/01/1969 και αριθ. E: 1967/47, Κ: 1969/9, το ίδρυμα Η ιδιοκτησία της περιουσίας τους δεν είναι ποτέ το κράτος, αλλά τα ίδια τα Βακούφια που έχουν ΔΣ και ορίζονται απο την ύπαρξη ακινήτων, οριζόντιας ιδιοκτησίας: «Ιδρύθηκε σύμφωνα με τον ισλαμικό νόμο των ιδρυμάτων των οποίων τα περιουσιακά στοιχεία αναγνωρίζονται από τον Νόμο περί Ιδρυμάτων με αριθμό 2762 και ημερομηνία 5/6/1935. ότι τόσο ο ισλαμικός νόμος όσο και αυτός ο νόμος (μεταγενέστερος)
διατηρεί τις σχετικές του διατάξεις. Έτσι το ίδρυμα, η ιδιοκτησία της περιουσίας τους δεν είναι ποτέ το κράτος (ενν Τουρκικό Δημόσιο), αλλά τα ίδια τα Ιδρύματα” Σύμφωνα με τη νομολογία του Ανώτατου Δικαστηρίου, το κράτος δεν κατέχει την ιδιότητα του ιδρύματος. Νομολογία του Ανώτατου Δικαστηρίου Στο ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης περί Συγχώνευσης Νόμου με ημερομηνία 26/05/1935 και αριθ. E: 1935/78, Κ: 1935/6Άρθρο 8 του νόμου αριθ. 864 για την εφαρμογή των πνευματικών δικαιωμάτων και της μορφής παρέμβασης του κράτους Σύμφωνα με τον “Νόμο για τον EBKAF, « το ίδρυμα προέρχεται προ ίδρυσης του κράτους » νόμου αριθ. 743,συνεπως τα αγαθά του δεν αποτελούν υπο τον έλεγχο του κράτους
στ) Γενική αξιολόγηση των ιδρυμάτων που ιδρύθηκαν πριν από τις 04/10/1926
Οι προαναφερθείσες διατάξεις του νόμου, το Συνταγματικό Δικαστήριο, το Ανώτατο Δικαστήριο και το Συμβούλιο της Επικρατείας Από την αξιολόγηση των αποφάσεων μαζί, τέθηκε σε ισχύ ο τουρκικός νόμος αριθ. 743 Όσον αφορά τα θεμέλια που ιδρύθηκαν πριν από τις 04/10/1926 ·
(i) Το ίδρυμα ή η πράξη του ιδρύματος είναι το θεμελιώδες έγγραφο του ιδρύματος, αυτά τα έγγραφα, το ίδρυμα Περιλαμβάνει κανονισμούς που αντικατοπτρίζουν τη βούληση του ιδρύματος σχετικά με το αντικείμενο, τον σκοπό και τα όργανα του,
(ii) Οι διατάξεις του vakif έχουν το αποτέλεσμα, την αξία και την ισχύ του κράτους δικαίου · Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ίδρυσης ιδρύματος, το «ίδρυμα», «εκείνοι που διαχειρίζονται το ίδρυμα» αυτών των κανόνων, Συνδέει τους «κρατικούς δικαιούχους» και τους «τρίτους» καθώς και το «κράτος», επομένως, ότι κανείς δεν μπορεί να αλλάξει τα θεμέλια ή τις θεμελιώδεις πράξεις που αντικατοπτρίζουν τη θεμελιώδη θέληση,
(iii) Είναι υποχρεωτική η χρήση περιουσιακών στοιχείων ιδρύματος σύμφωνα με τη βούληση του ιδρύματος, με διαδικασίες που έχουν ολοκληρωθεί.
Η βούληση δημιουργίας ενός ιδρύματος, που είναι μια διαδικασία ιδιωτικού δικαίου, είναι σύμφωνη με τη μέθοδο που καθορίζεται από το νόμο. Μετά την ανακοίνωση, η ομάδα ιδιοκτησίας της νομικής προσωπικότητας ιδιωτικού δικαίου πέρασε στην ιδιοκτησία της το δικαίωμα εξοικονόμησης χρημάτων σε περιουσία και δικαιώματα, αναμφίβολα και το δικαίωμα ιδιοκτησίας του Συντάγματος, τη νομική (της) προσωπικότητα
Η επιβίωσή του διασφαλίζεται επίσης από τους κανόνες της για την ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι. Επομένως, Οι ρυθμίσεις για τη νομική προσωπικότητα του Ιδρύματος Ιδιωτικού Δικαίου είναι σύμφωνες με αυτήν την ουσιαστική ποιότητα του ιδρύματος ιδρύματος. και τις διαδικασίες που πρέπει να καθοριστούν για τα ιδρύματα, το κανονιστικό πλαίσιο του ιδρύματος, το Σύνταγμα να μην συγχέεται εκτός από αυτούς που προβλέπονται στους κανόνες σχετικά με το δικαίωμα στην ιδιοκτησία και την ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι.
Ο νομοθέτης ανέφερε επίσης παραπάνω για τα ιδρύματα που ιδρύθηκαν πριν από τις 04/10/1926.
Με βάση τις αρχές που έχουμε συνοψίσει, το βακούφιο με το προσωρινό άρθρο 7 του νόμου αριθ. 5737 για τα θεμέλια που ειναι εγγεγραμμένα στις δηλώσεις του 1936, Τα ακίνητα καταχωρήθηκαν στον τίτλο πράξη εκ μέρους των αγίων και της κοινότητας μετά τη Διακήρυξη του 1936 είτε αγοράστηκε ή δωρίστηκε σε ιδρύματα από κοινοτικά ιδρύματα, Γενική Διεύθυνση Υπουργείου Οικονομικών ή Ιδρύματα ή ελεγκτές για λόγους μη απόκτησης αγαθών, ή Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των ακινήτων που εγγράφονται στον τίτλο για λογαριασμό των δωρητών δεκαοκτώ μήνες από την ημερομηνία κατά την οποία τέθηκε σε ισχύ ο Νόμος 5737 για τα Ιδρύματα Σε περίπτωση αίτησης, μετά τη θετική απόφαση του Συμβουλίου Ιδρυμάτων, το σχετικό κτηματολόγιο προέβλεπε την εγγραφή των ιδρυμάτων για λογαριασμό των κοινοτικών ιδρυμάτων.
- g) Η άποψη του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ) για το Ίδρυμα
Μεταξύ των δικαιωμάτων που κατοχυρώνονται στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, «δημιουργία θεμελίου το ΕΔΑΔ, ωστόσο, δεν συμμετέχει ρητώς στο άρθρο 11 της σύμβασης, σωστά “, αν και αυτό το άρθρο καλύπτει το” δικαίωμα δημιουργίας θεμελίων “. ευρεία ερμηνεία (Σιδηρόπουλος/Sidiropoulos et al. / Ελλάς/Greece, αρ. 26695/95, 10/07/1998, § 40; Mihr Ίδρυμα / Τουρκία, αρ. 10815/07, 07/05/2019, § 40), το δικαίωμα ίδρυσης 9 της Σύμβασης. σε σχέση με την ελευθερία θρησκείας και συνείδησης και την ελευθερία έκφρασης στο άρθρο 10 (Young, James and Webster κατά Ηνωμένου Βασιλείου, αριθ. 7601/76, 7806/77, § 57, 08.13.1981).
Στις μεμονωμένες αιτήσεις που υπέβαλαν ορισμένα ιδρύματα, το ΕΔΑΔ επισυνάπτει το Πρόσθετο Πρωτόκολλο Αρ. 1 της Σύμβασης. Εξετάζει τους ισχυρισμούς ότι παραβιάζεται το δικαίωμα προστασίας της ιδιοκτησίας κατά την έννοια του άρθρου 1. και την εγγραφή και επιστροφή αγαθών και δικαιωμάτων που ανήκουν σε αυτά τα ιδρύματα ή την καταβολή χρηματικής ζημίας λαμβάνει αποφάσεις. Το 1832, ένα από αυτά τα θεμέλια, με το διάταγμα του Σουλτάνου Samatya Surp Kevork Αρμενική Εκκλησία, Σχολείο και Νεκροταφείο, ιδρύθηκε και διατηρήθηκε
Μετά την αίτηση που υπέβαλε το ίδρυμα, το ECtHR, το καθεστώς του προστατευόμενου ιδρύματος συνεχίστηκεαπο την εγγραφή του και μετά.
Σε περίπτωση αποτυχίας, αποφάσισε να πληρώσει χρηματική ζημία (Samatya Surp Kevork Armenian Συμβούλιο Εκκλησίας, Σχολείου και Κοιμητηρίου / Τουρκία, αρ. 1480/03, 16/12/2008).
Επομένως, τα θεμέλια του ΕΔΑΔ, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ιδρύθηκαν κατά την οθωμανική περίοδο, το δικαίωμα ιδιοκτησίας των ακινήτων τους και τα δικαιώματά τους ως αποτέλεσμα της προστατευόμενης κατάστασής τους Φαίνεται να εγγυάται την προστασία του στο πεδίο εφαρμογής του. Το δικαίωμα χρήσης, αξιολόγησης και αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχείων που ανήκουν στο δικαίωμα ιδιοκτησίας προστασία της βούλησης του βακουφίου σε σχέση με τα αγαθά και τα δικαιώματα που έχει αφιερώσει, Είναι απαραίτητο να ενεργούμε σύμφωνα με αυτήν τη βούληση Αυτή η απαίτηση είναι υποχρεωτική Ως αποτέλεσμα, η ποιότητα του ακίνητου ιδρύματος είναι αντίθετη με τη βούληση του ιδρύματος, Το ECtHR έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που εξυπηρετεί άλλο σκοπό της βούλησης του θιασώτη. είναι κατανοητό ότι είναι ασυμβίβαστο με τη νομολογία του.
ğ) εξέταση του αντικειμένου της δίκης
1) Περιεχόμενο του Διατάγματος
Υπουργείο Παιδείας 04/11/1934 και 94041 της Γενικής Διεύθυνσης ιδρυμάτων (ΕΒΚΑΦ) 07/11/1934 και 1597/007 το αντικείμενο της αγωγής που τέθηκε εν ισχύ, 24.11.1934 kaı 2.1589 ή απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου περιλήψεις του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων ” αυτη η υπόθεση ηρθε σε επαφή με εκπροσώπους του Εβκαφ το οποίο εχει την ευθύνη για επισκευή, προστασία των κτηρίων που ανήκουν στο συγκροτημα γύρω απο το Τζαμί (Αγία Σοφία) το οποίο μετατράπηκε σε μουσείο μετά απο αποδοχή μη χρήσης του σαν τέμενος
- Τίτλος Ιδρύματος
Το 1470 τίτλος Βακουφικός του Μεχμέτ Χαν Σάνι Μπιν ΜΟυρατ βάσει του οποίου η Αγία Σοφία η οποία προηγούμενα βρίσκονταν σε χρήση εκκλησίας μετατράπηκε σε τζαμί, και βάση αυτό είναι ο τίτλος ο οποίος είναι σε ισχύ και δεν έπρεπε να ακυρωθεί (εννοεί από την απόφαση 1934)
- Tίτλος ιδιοκτησίας
Μετά την απόφαση του Υπουργικού συμβουλιου για την υπόθεση της Αγιας Σοφίας 19/11/1936 σύμφωνα με τη πράξη, στην Επαρχία Κωνσταντινούπολης, περιοχή Εμίνονου (Φατιχ) Τσανκουρτάν μαχαλάς Μαμπί Χουμαγιουν Σοκακ 57, Παλτα 57, Αδα 7 με νούμερο το αγροτεμάχιο που περιλαμβάνει κήπο, την Αγία Σοφία και τη Μαδράσα αυτή ”Εμπουλφετιχ Σουλταν Μεχμέτ Βακίφ) (στις ημερες μας Φαιχ Σουλταν Μεχμέτ Χανι Βακούφιο) έγινε η εγγραφή του. Το τζαμί της Αγίας Σοφίας , απο την Οθωμανική εποχή είναι ενα απο τα ακίνητα (βακούφια) που ανήκουν στο Μεχμέτ Χαν Σανι Μπιν Μορατ Χαν Σανι Βακούφιο με αναδρομικότητα κτήσης του.
- Σύμβαση για την προστασία της Παγκοσμιας Πολιτιστικής και Φυσικής Κληρονομιάς
Η Αγία Σοφία 14/04/982 και 2658 νομος με το νόμο 2/05/1982 και 8/4788 με νομο που πέρασε απο το Υπουργικό Συμβούλιο και 14/02/1983 και 17959 που έχει δημοσιευθεί στην εφημερίδα της Κυβερνησεως (Resmi Gazete) ” Διεθνές Πολιτιστικό και Φυσικής Κληρονομιάς συμβολαιο” με όρους που περιγραφονται στην απόφαση 06/12/1986 που περιγράφει τα ιστορικά μνημεία της Κωνσταντινούπολης ονοματίζοντας τα όπως το Τοπκαπι Παλάτι, Τέμενος Σουλεϊμανιγιέ, Σουλτάν Αχμέτ Τζαμί, Σεχζαδε Μεχμέτ Τζαμί, Ζειρέκ Τζαμί και Φυσικά Υδραγωγεία και αντίστοixα μερη περιλαμβάνονται στον κατάλογο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς που βρίσκονται στην ιστορική χερσόνησο (Φατίχ, Κωνσταντινουπολη) ο καταλογος παγκόσμιας κληρονομιάς που δημιουργήθηκε ως απαίτηση των προαανφερομένων συμβάσεων καθορίζεται όπως απο την επιτροπή παγκόσμιας κληρονομιάς που είναι συνδεδεμένη με την UNESCO, και δείχνει τα φυσικα και περιουσιακά πολιτιστικα στοιχεία που είναι υπο την σκέψη της πολιτείας στην οποία βρίσκονται. (εντός Τουρκικού Δικαίου, Εθνικού Δικαίου)
- Αξιολόγηση
(i) Όσον αφορά το Διεθνές Δίκαιο
Άρθρο 6 της σύμβασης για την προστασία της παγκόσμιας πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς Σε αυτό το πλαίσιο, τα εδάφη των κρατών που συμμετέχουν στη Σύμβαση, η πολιτιστική και φυσική κληρονομιά της Αγίας Σοφίας απολαμβάνει πλήρη σεβασμό για την κυριαρχία απο την Τουρκική Δημοκρατία.
Υπό τη διεθνή κοινότητα, χωρίς να θίγονται τα δικαιώματα ιδιοκτησίας που προβλέπονται από την εθνική τους νομοθεσία. Είναι σαφές ότι αποδέχονται ότι είναι μια παγκόσμια κληρονομιά που πρέπει να προστατεύεται με τη διακρατική συνεργασία.
Σύμφωνα με αυτό, “Η Κωνσταντινούπολη Περιλαμβάνεται στη Λίστα Παγκόσμιας Κληρονομιάς με τον τίτλο «Ιστορικές Περιοχές». κάθε κανόνα που εμποδίζει τον καθορισμό του νόμου μας
Δεν είναι. Αντιθέτως, η μορφή χρήσης της Αγίας Σοφίας είναι η «θεμελιώδης ιδιοκτησία» του εσωτερικού μας νόμου. νόμου “, την πλήρη έκφραση της” κυριαρχίας “στο άρθρο 6 της Σύμβασης και σέβονται τις αρχές της «μη ζημίας των δικαιωμάτων ιδιοκτησίας που προβλέπονται από την εθνική νομοθεσία»
Είναι υποχρέωση που απορρέει από τη σύμβαση. Ο κύριος σκοπός της Σύμβασης είναι η φυσική ή πολιτιστική κληρονομιά που περιλαμβάνεται στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς.
και την περιοχή χρήσης της πολιτιστικής κληρονομιάς, το εθνικό δίκαιο της χώρας όπου βρίσκεται η πολιτιστική κληρονομιάθα καθοριστεί σύμφωνα με πραγματικά γεγονότα. Πράγματι, η κληρονομιά περιλαμβάνεται στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς και στη χώρα μας “Ιστορικές περιοχές της Κωνσταντινούπολης”, συμπεριλαμβανομένης της Αγίας Σοφίας, και άλλων κληροδοτημάτων όπως Τζαμί Selimiye, Τζαμί Divriği Ulu, Τζαμί Süleymaniye, Τζαμί Sultan Ahmet, Şehzade Πολλά ιστορικά μνημεία εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται ως τζαμιά, όπως το τζαμί Mehmet και το τζαμί Zeyrek.
(ii) Όσον αφορά το εθνικό δίκαιο
Tα Hayrat(βακούφια) ακίνητα ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ χρηση, όπως χώροι λατρείας (τεμένη, μεδρεσεδες), νοσοκομείο και μαγειρεία
είναι τα ακίνητα ιδρύματα που έχουν δημιουργηθεί για την απόδοση των υπηρεσιών τους. Αυτά τα ακίνητα, καταργήθηκαν το 2762 Ο νόμος των ιδρυμάτων 5737, ο οποίος εξακολουθεί να ισχύει, Σύμφωνα με το “όφελος” εγκαταλείφθηκε.
Επομένως, οι διατάξεις περί ιδιωτικής ιδιοκτησίας εφαρμόζονται ουσιαστικά σε αυτές τις ιδιότητες.
Τα φιλανθρωπικά ιδρύματα δεν μπορούν να πουληθούν, να δεσμευτούν ή να αποκλειστούν · τι ιδιοκτησία για αυτά, ούτε μπορούν να εφαρμοστούν οι διατάξεις για το χρονικό όριο επιβολής των δικαιωμάτων διευκόλυνσης.
Με την αναφορά που έχει εγγραφεί στα έγγραφα, είναι πιθανό το τζαμί της Αγίας Σοφίας να είναι μουσείο νόμιμα και θεμελιωδώς. Τα Θεμέλια αρχαίων αντικειμένων που έχουν ιστορικές και αρχιτεκτονικές αξίες, στην πραγματικότητα βάση νόμου7044, Ο νόμος περί μεταβίβασης της Γενικής Διεύθυνσης πρέπει να τηρείται πριν από την απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών. Υπάρχει νομικός κανόνας δικαίου υπό την εγγύηση του Συντάγματος της Τουρκικής Δημοκρατίας ” Υποστηρίζεται ότι το τζαμί της Αγίας Σοφίας θα ανοίξει για λατρεία σύμφωνα με το δικαίωμα, το νόμο και τη θεμελιώδη πράξη.
Στην εν λόγω αίτηση, η Γενική Διεύθυνση Ιδρυμάτων του Υπουργείου Πρωθυπουργών Κωνσταντινούπολη 1 Με την επιστολή της Περιφερειακής Διεύθυνσης με ημερομηνία 19/10/2016 και με αριθμό 27882, Αν και ανήκει στη Γενική Διεύθυνση Ιδρυμάτων, το θέμα της υπόθεσης έχει ημερομηνία 24.11.1934 και αριθ. 2/1589.
Έχει μετατραπεί σε μουσείο από το Διοικητικό Συμβούλιο και σήμερα το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού Αναφέρεται ότι συνεχίζεται ως μουσείο υπό την ευθύνη του. ”
το αίτημα απορρίφθηκε.
Η αίτηση που υπέβαλε ο ενάγων στο Πρωθυπουργείο (γραφειο προς την Προεδρία της Τουρκικής Δημοκρατίας) , Διαδικασία για τον νόμο Αρ. 2577
Πρόκειται για μια αίτηση που υποβάλλεται στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 10 του νόμου. Η Αγία Σοφία είναι τζαμι. Χρησιμοποιείται ως μουσείο με τον ισχυρισμό ότι χρησιμοποιείται σε κατάσταση αντίθετη με το νόμο και τη θεμελιώδη πράξη η οποια περιλαμβάνει το αίτημα για άνοιγμα (της). Η διαδικασία απόρριψης αυτού του αιτήματος υποβάλλεται στο παράρτημα της αναφοράς.
Σύμφωνα με το αντίγραφο της καταχωρημένης κοινοποίησης, ο ενάγων ενημερώθηκε στον Σύνδεσμο στις 24/10/2016 και αυτή η αγωγή κατατέθηκε στις 20/12/2016, η οποία παρέμεινε εντός της νομικής περιόδου εξήντα ημερών. (δικαίωμα έφεσης )
Στην πραγματικότητα, στον αριθμό αρχείου E: 2018/3786 του Γραφείου μας, το Συμβούλιο Υπουργών άμεσα Η αγωγή κατατέθηκε κατά της απόφασης, χωρίς νέα αίτηση στην εναγόμενη διοίκηση και στη σχετική διευκόλυνση εκδόθηκε στις 13/09/2018 καθώς έχει ανοίξει χωρίς μεμονωμένη συναλλαγή Κ: Ενώ η περίοδος 2018/2588 είχε ως αποτέλεσμα την απόρριψη, αυτή ήταν η περίπτωση Μια νέα μεμονωμένη συναλλαγή άνοιξε στη συνέχεια, έτσι το αρχείο ήταν εν ισχυ και έχει διατεθεί για συζήτηση.
Η διαδικασία σχετικά με την απόρριψη της αίτησης της Ένωσης του Ενάγοντα, ήταν και το αντικείμενο του Συμβουλίου Υπουργών. Η απόφαση ελήφθη με βάση αυτό Επομένως, ο ενάγων υπόκειται στη διοικητική υπόθεση τόσο σε αυτή η διαδικασία ώστε να μπορεί να υποβάλει αγωγή εναντίον οποιασδήποτε από αυτά τα δεδομένα, και θέτει σε αμφισβήτηση, την ατομική διαδικασία απόρριψης κατά της απόφασης του Συμβουλίου Υπουργών, η οποία αποτελεί τη νομική βάση για ακύρωση του προεδρικού διατάγματος.
Η αγωγή έγινε με κατάθεση εντός της περιόδου. Για το λόγο αυτό, δεν παρατηρήθηκε η οποιαδήποτε ένσταση του χρονικού ορίου της καθής διοίκησης. (έφεση)
Η καθής διοίκηση, που δόθηκε στην προηγούμενη υπόθεσή μας με τους ίδιους διαδίκους και το ίδιο θέμα,
Όσον αφορά τον ισχυρισμό ότι υπάρχει οριστική διάταξη.
Απόφαση σχετικά με την εν λόγω αξίωση με ημερομηνία 31/03/2008 E: 2005/127, K: Έγκριση της απόφασης σχετικά με την απόρριψη της υπόθεσης αριθ. 2008/1858 για διαφορετικούς λόγους
είναι η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου των Διοικητικών Επιμελητηρίων με ημερομηνία 10/12/2012 και με αριθμό E: 2008/1775, K: 2012/2639.
Στην προαναφερθείσα απόφαση, «… περιλαμβάνεται στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς και γίνεται αποδεκτή ως κοινή αξία όλης της ανθρωπότητας.
Επισήμανση ως οτι η Αγία Σοφία, σύμφωνα με τις διατάξεις της εν λόγω συμφωνίας, όπου η Δημοκρατία της Τουρκίας θα είναι αυτή που θα προστατεύει και θα διατηρείται ζωντανό μνημείο στο κράτος. Να συμμορφώνεται με την αρχή της προστασίας και της καλής επίβλεψης του μνημείου με την προϋπόθεση ότι η χρήση της Αγίας Σοφίας καθορίζεται σύμφωνα με την εθνική μας νομοθεσία. Συνεπώς δεν υπάρχει εμπόδιο ως προς τη σύμβαση περί λειτουργίας αυτής ως βακούφιο.
Λόγω των ιστορικών, αρχιτεκτονικών και πολιτιστικών χαρακτηριστικών της Αγίας Σοφίας από την καθής διοίκηση και επειδή είναι επιτακτική ανάγκη να αξιολογηθεί διαφορετικά από άλλα τζαμιά για να τη προστατεύσει, λόγω των εσωτερικών και διεθνών συνθηκών το 1934 Αναφέρεται ότι το σχήμα του καθορίζεται ως μουσείο. Λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές στις εθνικές και διεθνείς συνθήκες και τις ιστορικές, αρχιτεκτονικές και τον τρόπο χρήσης της Αγίας Σοφίας, ανάλογα με το σκοπό της διατήρησης και διατήρησης των πολιτιστικών της ιδιοτήτων.
Κατόπην αυτού είναι στη διακριτική ευχέρεια της διοίκησης να το αφαιρέσει από το μουσείο και να το διαθέσει για άλλο σκοπό.
“λόγος και απόφαση σχετικά με την απόρριψη της υπόθεσης Υποστηρίχθηκε.
Σε αυτήν την απόφαση, ο προσδιορισμός της χρήσης της Αγίας Σοφίας σύμφωνα με το εθνικό μας δίκαιο. Ένα εμπόδιο σε σχέση με τη Σύμβαση για την προστασία της παγκόσμιας πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς Αφού δηλώθηκε ότι δεν υπάρχει δυνατότητα για λειτουργία της Αγίας Σοφίας για άλλο σκοπό εκτός από μουσείο.
Ωστόσο κρίθηκε ότι είναι στη διακριτική του ευχέρεια. στο περιεχόμενο της εν λόγω υπόθεσης ·πως η Κυριότητα της Αγίας Σοφίας, εκτός από τον σκοπό που διατίθεται στην πράξη ιδρύματος όσον αφορά τη φύση του ιδρύματος και τον χαρακτηρισμό του στην πράξη τίτλου οποιαδήποτε εξέταση των πλεονεκτημάτων όσον αφορά τους ισχυρισμούς ότι η χρήση του είναι παράνομη και, καθώς δεν υπήρχε αξιολόγηση, δεν συμπεριλήφθηκε αιτιολόγηση και πρόβλεψη για αυτήν.
Από την άποψη αυτή, ο ενάγων επιζητει νεο αντικείμενο της δίκης στο πλαίσιο των προηγούμενων υποθέσεων του Συλλόγου (του) όσον αφορά τους λόγους της αγωγής.
Η διαδικασία που καθορίστηκε ως αποτέλεσμα μιας νέας και διαφορετικής αίτησης που έγινε σύμφωνα με το άρθρο 10 του νόμου αριθ. 2577 οπου και πρέπει να εξεταστεί η βάση της διαφοράς που προκύπτει από αυτήν και τα θέματα που αναφέρονται οι διαδικαστικοί ισχυρισμοί της καθής διοίκησης, καθώς δεν υπάρχει οριστική απόφαση για αυτόν, έχουν διαβαστεί, εξεταστεί τα έγγραφα του φακέλου και έχουν ακουστεί οι δηλώσεις του Κριτή Εξετάσεων. Αφού εξέτασε τη βάση της εργασίας, συζητήθηκε η ανάγκη:
Η απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών, η προαναφερθείσα νομοθεσία, το Συνταγματικό Δικαστήριο,
Όταν αξιολογούνται στο πλαίσιο των αποφάσεων του Ανώτατου Δικαστηρίου, του Συμβουλίου του Κράτους και του ΕΔΑΔ ·
Η Αγία Σοφία είναι ιδιωτική, προστατεύεται από τη νομική μας τάξη, διατηρώντας το καθεστώς της υπο του Fatih Sultan Mehmet Han Foundation, το οποίο είναι νομικό ίδρυμα με νομική προσωπικότητα, και συνεπώς είναι ιδιοκτησία του,
Για να χρησιμοποιείται συνεχώς η Αγία Σοφία ως τζαμί, όπως απαιτείται από τη θέληση του ιδρύματος., Δείξτε τον τρόπο με τον οποίο τίθεται σε υπηρεσία προς όφελος της κοινωνίας και αφήνεται με δωρεάν χρήση για το κοινό όφελος
Είναι ένα ακίνητο και είναι εγγεγραμμένο στο έγγραφο κτησης της πράξης τίτλου με τα προσόντα του τζαμιού, τεμενους.
Η θεμελιώδης πράξη δίνει το αποτέλεσμα, την αξία και την ισχύ του κράτους δικαίου,
Η φύση και ο σκοπός της χρήσης δεν μπορούν να αλλάξουν με οποιοδήποτε τρόπο.
Είναι επίσης δεσμευτικό για την εναγόμενη διοίκηση μαζί με τα πρόσωπα, με τη διασφάλιση ότι το κράτος, τα περιουσιακά στοιχεία του ιδρύματος χρησιμοποιούνται σύμφωνα με τη βούληση του ιδρύματος (βακουφίου) με την υποχρέωση για την εξάλειψη της θέλησης του ιδρύματος σε σχέση με την ιδιοκτησία και τα δικαιώματα του ιδρύματος έχει επίσης την υποχρέωση να μην παρεμβαίνει με τρόπο να το ακυρώνει
Σε αυτήν την περίπτωση, το ακίνητο που ανήκει στο Ίδρυμα, το οποίο διατηρείται από παλαιά εποχή, πριν απο το τουρκικό νομικό σύστημα, απο το οποίο προστατεύεται και να αποτρέψει τη χρήση της απο τη κοινωνίας με την οποία τα δικαιώματα αφήνονται να επωφεληθούν απο τρίτους πλην του ιδρύματος.
η χρήση του εκτός από το τζαμί, όπου διατίθεται συνεχώς στο κουπόνι θεμελίωσης, και συμπεραίνεται ότι δεν είναι νομικά δυνατό να αφιερωθεί σε άλλο σκοπό, εκτος του λατρευτικού άρα αυτά τα ζητήματα αγνοώντας τη χρήση της Αγίας Σοφίας ως τζαμιού, ανεξάρτητα από τη μετατροπή της σε μουσείο δεν υπήρχε νομιμότητα στην απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών που υπόκειται στην υπόθεση.
ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
Για τους λόγους που εξηγούνται.
- ΑΚΥΡΩΣΗ της απόφασης του Υπουργικού Συμβουλίου με την επιφύλαξη της υπόθεσης
- Συνολικά 788,00 TL των δικαστικών εξόδων, των οποίων οι λεπτομέρειες εμφανίζονται παρακάτω, από την καθ’ής διοίκηση που μεταφέρθηκε στον ενάγοντα,
- Σύμφωνα με το τιμολόγιο ελάχιστου μισθού του δικηγόρου που ισχύει την ημερομηνία της απόφασης, 4.950,00 TL
η αμοιβή του πληρεξούσιου λαμβάνεται από την καθής διοίκηση και παραδίδεται στον ενάγοντα,
- Μετά την οριστικοποίηση της απόφασης, το ποσό που αυξάνεται από την προκαταβολή των ταχυδρομικών εξόδων δίνεται στον ενάγοντα.
Κοινοποιείται ταχυδρομικώς
Προς το Συμβούλιο του Κρατικού Συμβουλίου Διοικητικού Δικαίου εντός τριάντα ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης της παρούσας απόφασης.
Ομόφωνα, η απόφαση αποφασίστηκε ομόφωνα στις 02/07/2020.
Πρόεδρος Μέλος Μέλος Μέλος Μέλος
Γιλμάζ Αλί Ομέρ Αβδουλάχ Λουτφιέ
ΑΚΤΣΙΛ ΟΥΡΚΕΡ ΤΣΙΒΡΙ ΑΪΓΚΙΟΎΝ ΑΚΜΠΟΥΛΟΥΤ
(ΤΜΗΜΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΩΝ ΘΠΕ: Ζαχαριουδάκης Π. Εμμανουήλ)