Μετά την ανακοίνωση παροχής δωρεάν μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης στους χρήστες του Διαδικτύου η OpenAI ανακοίνωσε ένα νέο εργαλείο ΑΙ που ονομάζεται Deep Research. Το μοντέλο είναι σε θέση να διεξάγει έρευνα πολλαπλών βημάτων στο Διαδίκτυο για πολύπλοκες εργασίες και, σύμφωνα με την εταιρεία «καταφέρνει σε μερικά λεπτά αυτό που θα χρειαζόταν ένας άνθρωπος πολλές ώρες».
Το Deep Research απευθύνεται σε επαγγελματίες των οικονομικών, της επιστήμης, της πολιτικής και της μηχανικής, παρέχοντας «εμπεριστατωμένες, αξιόπιστες γνώσεις»« σύμφωνα με την OpenAI. Είναι επίσης επωφελές για τους αγοραστές που αναζητούν εξατομικευμένες προτάσεις για αγορές που απαιτούν προσεκτική έρευνα, όπως αυτές για αυτοκίνητα, συσκευές και έπιπλα. Τα αποτελέσματα περιλαμβάνουν σαφείς παραπομπές και περιλήψεις, επιτρέποντας εύκολη επαλήθευση. Ουσιαστικά, η δυνατότητα απλοποιεί τη χρονοβόρα έρευνα, παρέχοντας εξειδικευμένες πληροφορίες αποτελεσματικά από ένα μόνο ερώτημα.
Σε μια σειρά αναρτήσεων που κοινοποιήθηκαν στο X (πρώην Twitter) την Κυριακή, ο επικεφαλής της OpenAI Σαμ Αλτμαν περιέγραψε την Deep Research ως «μια υπερδύναμη, έναν ειδικό κατά παραγγελία». Είπε ότι μπορεί «να χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο, να κάνει περίπλοκη έρευνα και συλλογισμό και να σας δώσει πίσω μια αναφορά», αναλαμβάνοντας εργασίες «που θα διαρκούσαν ώρες/ημέρες και θα κόστιζαν εκατοντάδες δολάρια».