Σε… παραλήρημα θρησκευτικού μίσους υπέπεσε ο δημοσιογράφος της ελληνικής μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη, Cengiz Ömer, της εφημερίδας Millet Gazetesi, δείχνοντας τα πραγματικά του αισθήματα απέναντι στον χριστιανικό πληθυσμό της χώρας που έχει γεννηθεί και διαμένει, ασχέτως εάν δηλώνει “Τούρκος” σε ελληνικό έδαφος.
Ο πολλές φορές καταδικασμένος απο την Ελληνική Δικαιοσύνη δημοσιογράφος για παρόμοια ανθελληνικά, υβριστικά, και δημοσιεύματα που δημιουργούν ρήγματα στην ελληνική κοινωνία, βρίσκεται σε απόλυτα συντεταγμένη και καθοδηγούμενη υπηρεσία, ενός εντεταλμένου δημοσιολόγου, που προωθεί τις θέσεις και τις εξτρεμιστικές απόψεις του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής.
Σε πρόσφατο άρθρο του, που δημοσιεύθηκε στις 5 Ιανουαρίου 2021, μέμφεται την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία χαρακτηρίζοντάς την “ένοχη” για τη στάση της στο επιδημιολογικό πρόβλημα της περιοχής και ζητά την “τιμωρία των Ιεραρχών της”.
Παράλληλα, ο συντάκτης της τουρκόφωνης εφημερίδας που εκδίδεται στη Θράκη, αναρωτιέται “για το ποιος κυβερνά αυτό τον τόπο”, λέγοντας ότι “ποιος πραγματικά διαχειρίζεται τα πράγματα σε αυτό το κράτος; οι Κρατικοί φορείς ή οι Μπαμπάδες της εκκλησίες;(Παπάδες) ή μήπως το αφεντικό (πατερούλης) της μαφίας;”
Σε απόλυτη μετάφραση του μεταφραστικού τμήματος του Θρακικού Πρακτορείου Ειδήσεων, καταθέτουμε αυτούσιο το απόσπασμα του κειμένου που αποδεικνύει το παραλήρημα θρησκευτικού και εθνικού μίσους του συντάκτης της εφημερίδας.
Αναφέρει:
“…Σύμφωνα με τον αριστερό τύπο η ιερή εξέγερση απο την Ελληνορθόδοξη εκκλησία προς την πλευρά της κυβέρνησης είχε ως αποτέλεσμα την αντιμετώπιση με μαλακή θέση απο πλευράς αστυνομίας όπως και φάνηκε στη συνέχεια.
Στη συνέχεια προέκυψαν οι απορίες: ποιος πραγματικά διαχειρίζεται τα πράγματα σε αυτό το κράτος; οι Κρατικοί φορείς ή οι Μπαμπάδες της εκκλησίες;(Παπάδες) ή μήπως το αφεντικό (πατερούλης) της μαφίας;
Οι απαγορεύσεις του Κράτους, οι κοινωνικές τάξεις και η δημόσια υγεία δεν αναγνωρίζουν τον νόμο και το ”ειναι δικό μου κράτος” με τις δηλώσεις απο πλευράς Εκκλησίας απευθείας στα μέσα ενημερωσης μας έκανε να μη μπορούμε να βρούμε μια ειλικρινή απάντηση.
Ειδικότερα στη Δυτική Θράκη, δεν μπορούσαμε να δούμε τις γαιννίες επιθέσεις των τοπικών μέσων ενημέρωσης που έχουν ως στόχο την Τουρκική Μειονότητα. Τι ντροπή, όσο αυτή η ρατσιστική νοοτροπία παίζει ρόλο βαθιά μέσα στους μηχανισμούς του κράτους, και συνεχίζει να παίζει ρόλο με αποτέλεσμα φαίνεται πως δεν θα υπάρξει σοβαρή αντίδραση ούτε απο τις πολιτικές οργανώσεις ούτε απο τα μέσα ενημέρωσης.
Η Εκκλησία επίσης σε αυτό το στάδιο κάνει λάθος. Οι δηλώσεις της είναι ένοχες και πρέπει να υπάρξει και κριτική και τιμωρία αυτών.
Ωστόσο στη Τουρκική Μειονότητα της Δυτικής Θράκης δεν υπήρξε ούτε και πρόκειται να υπάρξει αντίστοιχη στάση. Η Μειονότητα έχει υπακούσει εν μέσω πανδημίας στους νόμους του κράτους και θα πούμε πως αποτελεί παράδειγμα. Η Τουρκική Μειονότητα έχει δώσει μια μεγάλη μάχη σε αυτή τη πανδημία και αυτό επειδή εκτός απο την πανδημία έπρεπε να καταπολεμήσει και τον ιό του ρατσισμού.
Οι ριζοσπαστικές δηλώσεις της εκκλησίας οι οποίες απειλούσαν την ηρεμία της χώρας οδήγησαν και στη ρατσιστική ρητορική και επιθέσεις εναντίων της Τουρκικής Μειονότητας εν μέσω πανδημίας. Επειδή κατά τη διάρκεια της πρώτου γύρου της πανδημίας η εκκλησία στοχοποίησε τα τζαμιά μας και το κάλεσμα του εζάν απο αυτά.
Ο Αρχιεπίσκοπος αντιτάχθηκε στο κλείσιμο εκκλησιών την ίδια στιγμή που τα τζαμιά θα έμεναν ανοιχτά. Η ενασχόληση του είναι με τα τζαμιά και τους Μουσουλμάνους και όχι με τον ιό. Οι ιερείς (παπάδες) περικύκλωσαν τα καλέσματα των τεμένων μας στη Δυτική Θράκη. Εαν σιωπήσουν οι εκκλησίες πρώτα θα σιωπήσουν και τα καλέσματα των τζαμιών.
Τοπικά και εθνικά μέσα ενημέρωσης με λίγες εξαιρέσεις κάλυψαν και αυτό το γεγονός. Εξ’ αιτίας της πανδημίας αντιμετωπίζεται η Τουρκική Μειονότητα της Δυτικής Θράκης όπως σφάζεται ενα λιοντάρι τόσο απο το κράτος όπως και απο τους πολιτικούς, ενώ για την Εκκλησία δεν ισχύει το ίδιο. Εξ’ αιτίας αυτών θα πρέπει να αναρωτηθούμε, απο που πηγάζει αυτός ο φόβος; Ή μήπως αυτοί που λένε πως η Εκκλησίας είνα μέσα στο κράτος και είναι το ίδιο το κράτος έχουν δίκιο πάνω σε αυτή τη κατάσταση;…”
ΘΑ ΕΠΕΜΒΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;
Σύμφωνα με το Άρθρο 191 – Ποινικός Κώδικας (Νόμος 4619/2019) – Διασπορά ψευδών ειδήσεων, ισχύει ότι : “1. Όποιος δημόσια ή μέσω του διαδικτύου διαδίδει ή διασπείρει με οποιονδήποτε τρόπο ψευδείς ειδήσεις με αποτέλεσμα να προκαλέσει φόβο σε αόριστο αριθμό ανθρώπων ή σε ορισμένο κύκλο ή κατηγορία προσώπων, που αναγκάζονται έτσι να προβούν σε μη προγραμματισμένες πράξεις ή σε ματαίωσή τους, με κίνδυνο να προκληθεί ζημία στην οικονομία, στον τουρισμό ή στην αμυντική ικανότητα της χώρας ή να διαταραχθούν οι διεθνείς της σχέσεις, τιμωρείται με φυλάκιση έως τρία έτη ή χρηματική ποινή…”
Ο εν λόγω συντάκτης, διασπείρει ψευδής ειδήσεις, εν γνώση του και μάλιστα προκαλεί τον φόβο αλλά διεγείρει και το μίσος των μουσουλμάνων συμπολιτών μας, εναντίον της ηγεσίας της Εκκλησίας της Ελλάδος καθώς και των πιστών της, τους ωθεί μάλιστα να σκέπτονται ακόμη και πράξεις που είναι έξω απο κάθε δεοντολογία και λογική. Παράλληλα, οι σκέψεις και οι απόψεις αυτές του Cengiz Ömer, διαταράσσουν και τις διεθνείς σχέσεις της Ελλάδος με την Ευρώπη, διότι χρησιμοποιούνται ψευδώς και παραπλανητικά τέτοια κείμενα στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και η χώρα μας υπόκειται σε ποινές ανύπαρκτης καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, έναντι της μουσουλμανικής μειονότητας, η οποία σε πολλά υπερτερεί ακόμη και της χριστιανικής πλειονότητας.
Συνεπώς, είναι πέρα για πέρα ξεκάθαρο, ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη, έχει άμεσο ρόλο στο θέμα της αναζήτησης ευθυνών τόσο απο τον συντάκτη όσο και απο τους ιδιοκτήτες του τουρκόφωνου μέσου, για την ανθελληνική και αντιχριστιανική αποτύπωση άρθρων.
ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ;
Επίσης, ένα άλλο θέμα που τίθεται με τη σημερινή αποκάλυψή μας, είναι και το αν η Ελλαδική Εκκλησία, θα απαντήσει στην πρόκληση αυτή, που θέτει σοβαρό “τραύμα” στα “θεμέλια” των καλών σχέσεων με την θρησκευτική ηγεσία των Μουσουλμάνων στη Θράκη και όχι μόνο, όταν μάλιστα εκατοντάδες οικογένειες πολύτεκνες, μουσουλμανικού θρησκεύματος, απολαμβάνουν βοηθημάτων και επιδομάτων απο τις Μητροπόλεις της Θράκης.
Απαιτείται απάντηση, για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία περί… “διπλωματικής στάσης”!