Συμπληρωματικές ποινικές διώξεις άσκησε η εισαγγελία πρωτοδικών κατά τριών ακόμη προσώπων για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών, αδίκημα που είναι κακουργημα και τιμωρείται με ποινή από δέκα χρόνια ως ισόβια, καθώς και για τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και σωματικών βλαβών κατά συρροή που είναι πλημμελήματα.
Ο επιθεωρητής στον οποίο ασκήθηκε σήμερα ποινική δίωξη για τα Τέμπη είναι ο άνθρωπος που ήταν υπεύθυνος για την κατάρτιση του προγράμματος βαρδιών. Έχει ήδη τεθεί σε αργία μετά το δυστύχημα, όπως και ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης Λάρισας Βασίλης Σαμαράς. Είναι, επίσης, ο άνθρωπος ο οποίος μετά το δυστύχημα πήγε στο Νοσοκομείο Βόλου και έλαβε έναν μήνα αναρρωτική άδεια. Την άδεια τη ζήτησε από τον διευθυντή της Νευροχειρουργικής, ο οποίος δεν τον υπέβαλε σε εξετάσεις αλλά τον παρέπεμψε σε επιμελητή γιατρό, ο οποίος και του υπέγραψε την άδεια. Και οι δύο γιατροί έχουν τεθεί σε αναστολή, ενώ έχουν παραπεμφθεί και στο πειθαρχικό.
Ωστόσο, ποινική δίωξη ασκήθηκε και στους δύο απογευματινούς σταθμάρχες στον σταθμό της Λάρισας οι οποίοι, μολονότι σχολούσαν στις 11, έφυγαν νωρίτερα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην κατάθεσή του ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης είχε πει πως από τις 22:25 ήταν μόνος του. Για τις ώρες που αναχώρησαν οι απογευματινοί σταθμάρχες είχε μιλήσει στην κατάθεσή του και ο επιθεωρητής, λέγοντας ότι ο επικεφαλής απογευματινός σταθμάρχης είχε αποχωρήσει, όπως του είχε πει ο Σαμαράς όταν τον ρώτησε, στις 21:45 με 21:50.
Στην κατάθεσή του ο επιθεωρητής είχε υποστηρίξει ότι κατά τη γνώμη του αν 2ος σταθμάρχης δεν είχε φύγει νωρίτερα και εξασφάλιζε έστω την αμαξοστοιχία 2597 (ο προαστιακός που έφτανε από Θεσσαλονίκη στη Λάρισα και ζητήθηκε από τον μηχανοδηγό να κάνει όπισθεν), «ίσως να είχε αποφευχθεί το ατύχημα».
Ο ένας εκ των δύο απογευματινών σταθμαρχών που τώρα διώκονται, ο οποίος αρνείται ότι έφυγε νωρίτερα, έχει υποστηρίξει ακόμη, μεταξύ άλλων, ότι ανησυχούσε που τον άλλαζε ένας άπειρος αλλά δεν ήταν αρμοδιότητά του.