Σε νέες αγορές για να τροφοδοτήσει την τουριστική ζήτηση και να αναπληρώσει το χαμένο έδαφος του 2019 ποντάρει φέτος ο τουρισμός, με το υπουργείο να συνεχίζει την «door to door» στρατηγική προώθησης της χώρας, για να κερδίσει τους «last minute» ταξιδιώτες.
Σε αυτό το πλαίσιο μάλιστα, ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας αναμένεται να μεταβεί σήμερα στην Σερβία και το προσεχές διάστημα στην Πολωνία και την Γερμανία, ώστε να συναντηθεί με φορείς και να παραχωρήσει συνεντεύξεις παρουσιάζοντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν στους δυνητικούς επισκέπτες της χώρας.
Την ίδια στιγμή, όπως ανέφερε ο υπουργός σε γεύμα που παρέθεσε χθες στους δημοσιογράφους, συνεχίζονται και οι δράσεις του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και την επόμενη εβδομάδα θα παρουσιαστεί η νέα καμπάνια προώθησης της χώρας, «Sea, sun and sand».
Οι αγορές στόχοι και οι 3 προτεραιότητες για φέτος
Οι προσπάθειες επικεντρώνονται στην προβολή όλων των προορισμών και όχι μόνο των γνωστών επιλογών διακοπών αλλά και στην ενίσχυση του οδικού τουρισμού, ο οποίος τροφοδοτεί κατά κύριο λόγο την ηπειρωτική Βόρεια Ελλάδα και φαίνεται να μην ανακάμπτει με τους ίδιους ρυθμούς, μετά και τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις πληθωριστικές πιέσεις που έχει προκαλέσει παγκοσμίως.
«Στόχος είναι να φέρουμε επισκέπτες από αγορές των Βαλκανίων, όπως η Πολωνία και η Σερβία, ώστε να αναπληρώσουμε τις απώλειες των Ρώσων και Ουκρανών τουριστών, επεσήμανε χαρακτηριστικά.