Υπενθυμίζεται πως κατά την περίοδο της διαβούλευσης του νομοσχεδίου (οι διατάξεις του οποίου για την αγορά διαφήμισης στην συνέχεια ενσωματώθηκαν σε τροπολογία που ψηφίστηκε στο τέλος της περασμένης χρονιάς), EΔΕΕ και ΣΔΕ, στα σχόλιά τους στο opengov.gr, ζητούσαν την απόσυρση των συγκεκριμένων διατάξεων του νομοθετήματος για τη διαφήμιση και τα media, που όπως αποδείχθηκε ήρθαν να αλλάξουν άρδην τα δεδομένα διεξαγωγής media specs και απαγορεύουν στην ουσία την παροχή υπηρεσιών benchmarking.
Βέβαια, μέχρι να αναθεωρηθούν οι παράγραφοι αυτοί, οι δυο φορείς σε όλες τις επίσημες ενημερώσεις και ανακοινώσεις τους καλούν τα μέλη τους να εφαρμόζουν στο ακέραιο και με προσοχή το νόμο, επισημαίνοντας τους μάλιστα πως οι κυρώσεις του άρθρου 12 έχουν πλέον περάσει στην αρμοδιότητα των φορολογικών αρχών ενώ αφορούν εξίσου διαφημιζόμενους και διαφημιστές.
Clutter και κίνδυνος υποβάθμισης του τηλεοπτικού περιβάλλοντος