«Αυτό είναι το σχολείο μας. Είναι ένα μέρος που η αγάπη και η συνεισφορά φαίνεται μέσα από κάθε μας ιδέα και πράξη»
Γράφει η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης, Παπαϊωάννου Όλγα.
Πολλές φορές στην καθημερινότητά μας χρησιμοποιούμε λανθασμένα το ΔΕΝ για να αναφερθούμε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές μας. Δεν ακούει, δεν με προσέχει, δεν έχει όρεξη για διάβασμα, δεν τα παίρνει, δεν, δεν, δεν… Αναλογιστείτε λοιπόν πόσα «δεν» έχουν ακούσει οι μαθητές του Τμήματος Ένταξης. Μαθητές που οι μαθησιακές τους δυσκολίες τους ακολουθούν σε όλη τη διάρκεια της σχολικής τους ζωής και συμβάλλουν στην διαμόρφωση του «είναι» τους και της αυτό-εικόνας τους.
Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr