Μία συγνώμη που δεν θα έρθει ποτέ.
Η ζημιά που έχει γίνει στην περιοχή μας είναι ανυπολόγιστη.
Πρέπει να τηρούμε τις ευαισθησίες και τις ισορροπίες ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με πολυπαραγοντικά θέματα όπως η τήρηση των μέτρων και από την πλειονότητα και από τη μειονότητα της περιοχής.
Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι όλο αυτό είναι ψευδές λάθος και τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει
το βαρύ επιδημιολογικό φορτίο είναι μία φράση που τους τελευταίους τρεις μήνες γνωρίσαμε όλοι μας μέσω της τηλεόρασης. Πολλές φορές νιώσαμε κάτι αόρατο να υπάρχει γύρω μας χωρίς να γνωρίζουμε τι είναι αυτό.
Όταν δεν τηρούμε τα μέτρα υγιεινής και προστασίας, όταν βάζουμε τους εαυτούς μας σε ρίσκο και σε κίνδυνο επειδή Έλα μωρέ δεν υπάρχει δεν συμβαίνει τίποτα, αναγκαζόμαστε να αποδεχτούμε την πραγματικότητα: οι συνειρμοί που γίνονται σε κεντρικό επίπεδο πια για την περιοχή είναι πρωτοφανεις: Ναι έχουμε πρόβλημα. Ναι πρέπει να το λύσουμε από τη ρίζα του.
Πρέπει όμως να γίνει συντονισμένα πρέπει να αναλάβουμε ευθύνη που μας αναλογεί ο καθένας ξεχωριστά, και όσοι άνθρωποι συνδεόμαστε συναισθηματικά, λογιστικά ή οικογενειακά με αυτή την περιοχή πρέπει να αναλάβουμε δράσεις: σε επίπεδο κοινής γνώμης η αρνητική διαφήμιση έγινε δυσφήμιση η οποία δεν μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα.
Μέχρι και σήμερα υπάρχει διάθεση να αφήνονται τα πάντα σε αυτόματο πιλότο. Εμείς σαν πολίτες δεν είμαστε ειδικοί για να πούμε τι πρέπει να συμβεί. Θα έπρεπε όμως να ακουστεί μία συγνώμη.
Είναι απίστευτο εν έτει 2020 με τις τεχνολογίες την πρόοδο την μόρφωση και την μη μόρφωση επίσης, να γινόμαστε όλοι μαζί θύματα φταίμε δεν φταίμε Γιατί η πόλη πληρώνουν τα ελλείμματα των λίγων.
Τι έφταιξε και αυτή η ιστορία έχασε το μετρό από την αρχή; όλοι εμείς εδώ πολίτες που μιλούσαμε από την αρχή είπαν ότι το κάναμε για δημοσιότητα αλλά η αλήθεια είναι ότι στοχοποιήθηκαν με επειδή θέλαμε απλά να ξέρουμε πού βρισκόμαστε. Δεν είμαστε λαϊκό δικαστήριο.
Θέλουμε απαντήσεις
800 Πρωτοετείς φοιτητές
250+ Σπουδαστές στη νεα σχολή που εμπιστεύθηκε στη περιοχή μας Ιδιωτικός φορέας απο το Σεπτέμβριο
2.000+ φαντάροι στην ευρύτερη περιοχή
Τουριστική κίνηση που μπορεί να μεγαλωσει με τα Βαλκάνια
ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ, ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΑΛΙΑΣ ΠΟΛΗΣ, ΦΕΣΤΙΒΑΛ και ΔΡΩΜΕΝΑ ενα brandname το οποίο δεν γκρεμίζεις ξαφνικά.
Διερχόμενη αγορά που μπορεί να μεγαλώσει και να αναπτυχθεί
Όλοι εμείς.
Τα ρισκάρεις όλα αυτά;
-ΟΧΙ.
( Πρώτη φορά έγινε από άγνοια κινδύνου, δεύτερη φορά από λάθος, την τρίτη φορά από σκοπιμότητα …; )