Οχι Χριστούγεννα, αλλά ούτε καραντίνα δεν καταλαβαίνουν τα “κοράκια” των εισπρακτικών εταιρειών, που οι περισσότερες είναι “δικηγορικοί οίκοι” και έχουν στήσει τηλεφωνικά κέντρα ενοχλώντας και ενοχοποιώντας όλους τους Έλληνες!
Ακόμη και η… “εύρωστη” ΔΕΗ, που παρουσιάζει κέρδη κατά τον Υπουργό της, ακόμη και αυτή, εάν αργήσεις να πληρώσεις έναν λογαριασμό, θα ακολουθήσει τηλεφώνημα!
Στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» μίλησε ο πρόεδρος της Εθνικής Ομοσπονδίας Δανειοληπτών, Βαγγέλης Κρητικός, αλλά και ο δανειολήπτης κ. Άνθιμος, για τις πιέσεις που δέχονται οι δανειολήπτες από τις εισπρακτικές εταιρείες, αλλά και για τις πολλές καταγγελίες πολιτών.
Οι οχλήσεις, σύμφωνα με τον κ. Κρητικό γίνονται σε ανθρώπους που προστατεύονται από το νόμο Κατσέλη.
Ο κ. Άνθιμος είναι καλοπληρωτής, ωστόσο καθημερινά δέχεται κλήσεις από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, η οποίες τον ενημερώνουν ότι πρέπει να καταθέσει τα 250 ευρώ της δόσης του και τον ρωτούν πότε ακριβώς θα γίνει η πληρωμή. Ο ίδιος είναι άνεργος από το καλοκαίρι του 2019, ωστόσο εξυπηρετεί κανονικά το δάνειό του.
Ο κ. Κρητικός, υποστήριξε ότι στην περίπτωση που οι οχλήσεις υπερβαίνουν το ένα τηλεφώνημα τη μέρα, θα πρέπει ο πολίτης να σημειώνει από ποιο τηλέφωνο δέχεται την κλήση, να συγκεντρώνει τα στοιχεία της εταιρείας και στη συνέχεια να προβαίνει σε έγγραφη καταγγελία στις εποπτικές αρχές.
Αν οι οχλήσεις γίνονται σε πρόσωπα που δεν έχουν σχέση με τη δανειακή σύμβαση, τότε υπεισέρχεται η νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων.
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ;
Πάντως, αν και λαμβάνονται γενικώς μέτρα εν μέσω της πανδημίας, στο απυρόβλητο μένουν τα εισπρακτικά γραφεία που εξυπηρετούν πρωτίστως τράπεζες, δευτερευόντως εταιρίες κινητής τηλεφωνίας και τώρα προσφάτως και τη ΔΕΗ, που στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της, έχει και “εισπρακτικά κοράκια”!!!
Το ζήτημα, δεν είναι μόνο βεβαίως ο ψυχολογικός πόλεμος και η άσκηση βίας απο τους τηλεφωνητές και τηλεφωνήτριες που εκπαιδεύονται στην άσκηση των άθλιων καθηκόντων τους, αλλά και το γεγονός ότι δεν λαμβάνουν υπ’όψη του “ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος” μιας και με τα επιδόματα και τα ποσά που κατατίθενται απο αναστολές και άλλα προγράμματα ουδείς μπορεί και να θέλει να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του.
Συνεπώς το “μπαλάκι” είναι στην κυβέρνηση, που οφείλει να βάλει ένα “φρένο” στα “κοράκια της είσπραξης απαιτήσεων”, να σταματήσουν τα τηλεφωνήματα που επιβαρύνουν την ήδη βεβαρημένη ψυχολογία των έγκλειστων ελλήνων.