Συνεχίζονται οι έρευνες από τα σωστικά συνεργεία για τον εντοπισμό αγνοουμένων του τραγικού δυστυχήματος της αμαξοστοιχίας στα Τέμπη. Η επιχείρηση έρευνας και απεγκλωβισμού στην περιοχή συνεχίστηκε και κατά τη διάρκεια της νύχτας, ενώ σήμερα Πέμπτη η έρευνα θα συνεχιστεί από τα σωστικά συνεργεία στο τρίτο βαγόνι. Ο τελευταίος απολογισμός κάνει λόγο για 42 νεκρούς (οι 7 απανθρακωμένοι), 72 τραυματίες (57 νοσηλεύονται σε νοσοκομεία, 6 σε ΜΕΘ) και δεκάδες αγνοούμενους.
Υπάρχουν φόβοι ότι ο αριθμός των νεκρών θα μεγαλώσει, καθώς η σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη ήταν σφοδρότατη.
Οι 38 νεκροί που ακόμη δεν έχουν ταυτοποιηθεί είναι κυρίως άτομα ηλικίας από 20 έως 30 ετών. Στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, ειδικά κλιμάκια της ΕΛ.ΑΣ έκαναν λήψεις DNA από τους συγγενείς, το οποίο παραδόθηκε στην ιατροδικαστική υπηρεσία ώστε να γίνει και η ταυτοποίηση των σορών.
Η Πυροσβεστική ενημέρωσε ότι η φωτιά που ξέσπασε ανέβασε τη θερμοκρασία μέχρι και τους 1.300 βαθμούς Κελσίου, με αποτέλεσμα η διαδικασία αναγνώρισης – ταυτοποίησης των σορών να γίνεται εξαιρετικά δύσκολη.
Στον ανακριτή σήμερα ο σταθμάρχης
Παράλληλα στον ανακριτή θα προσαχθεί σήμερα ο σταθμάρχης της Λάρισας, ο οποίος είναι αντιμέτωπος με βαριές κατηγορίες, ενώ φέρεται ότι παραδέχθηκε το μοιραίο λάθος του. Επίσης, στον τόπο της τραγωδίας θα γίνει αυτοψία του δυστυχήματος από την Τροχαία της Λάρισας.
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο ίδιος, η εμπειρία του οποίου ήταν ελάχιστη καθώς είχε αναλάβει τα καθήκοντα του σταθμάρχη εδώ και λίγο χρονικό διάστημα -από τον περασμένο Ιανουάριο-, αρχικά φέρεται να υποστήριξε πως είχε γυρίσει κανονικά το κλειδί, δίνοντας εντολή για αλλαγή τροχιάς προκειμένου οι αμαξοστοιχίες να κινηθούν στις σωστές κατευθύνσεις, όμως το σύστημα δεν λειτούργησε.
Οι ίδιες πηγές ενημέρωσης ανέφεραν πως κλιμάκιο της Τροχαίας Λάρισας πραγματοποίησε επιτόπιο έλεγχο, μαζί με εργαζόμενο, διαπιστώνοντας πως το σύστημα δεν είχε πρόβλημα και λειτουργούσε κανονικά.
Τελικά, κατά τη διάρκεια της μαραθώνιας προανακριτικής του απολογίας, που κράτησε περίπου τέσσερις ώρες και ολοκληρώθηκε γύρω στις 9 το βράδυ της Τετάρτης παρουσία εισαγγελέα -λόγω της βαρύτητας της υπόθεσης-, φέρεται να αποδέχτηκε πως εκείνος ευθύνεται που οδήγησε την επιβατική αμαξοστοιχία στη γραμμή της καθόδου προς Αθήνα, ένα λάθος το οποίο δεν διόρθωσε, καθώς κατάλαβε τι είχε κάνει όταν πληροφορήθηκε τη φονική σύγκρουση, λίγο μετά τις 11 το βράδυ της Τρίτης.